۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۷۷۸۹۰
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی:

امروز استکبار با شنیدن نام ایران مقتدر اسلامی قالب تهی می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رضایی گفت: عدم دستیابی آمریکا به اهدافش در خاورمیانه و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی نظامیان آمریکایی در منطقه را تحقیر و افسرده کرده است.
حجت الاسلام محمد علي رضايي  نماينده مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام محمد علی رضایی نماینده منتخب مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی طی گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: آمریکا با فرض اینکه وقتی در عراق مستقر بشود خواهد توانست بر منطقه سیطره یابد وارد این خاک شد غافل از اینکه همین اقدام احمقانه موجب بی اعتباری آن شده است.

وی افزود: عدم دستیابی آمریکا به اهدافش در خاورمیانه و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی نظامیان آمریکایی در منطقه را تحقیر و افسرده کرده است.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به اظهارات غیر عاقلانه ژنرال پترائوس، فرمانده نظامیان آمریکایی در مورد ایران خاطر نشان کرد: مسائل زیادی وجود دارد که شخصی چون پترائوس را وادار به آن کند که با ادبیاتی زشت و در خور نظامیان و دولت آمریکا ملت ایران اسلامی را مورد خطاب قرار دهند.

وی یادآور شد: این کاملا منطقی است که وقتی ژنرال آمریکایی به عنوان نماینده یک قدرت استکباری به منطقه می آید تا پیروزی کشورش را در جنگ عراق جشن بگیرد با سیلی هایی که از ملت عراق و افغانستان می خورد دچار تحقیر افسردگی و حتی دیوانگی شود و اینگونه مزخرف بگوید.

حجت الاسلام رضایی گفت: آمریکایی ها در ماه های اخیر تلاش زیادی داشتند تا علی رغم بهت زدگی دنیا در رابطه با پیشرفت های ایران حرفی به زبان نیاورند ولی نتیجه این عدم اعلام نظر بروز اظهارات از سر حسادت تحقیر و افسردگی ژنرال آمریکایی نسبت به قدرتمندی ایران اسلامی است.

وی همچنین تصریح کرد: علی رغم زشتی متن پیام فرمانده نظامی آمریکایی ولی معنای اظهارات آن خیلی خوب است، زیرا این بدان معنا است که ایران اسلامی در نظر استکبار غربی و صهیونیسم جهانی یک ابر قدرت به حساب می آید که برای مقابله با آن جز رجز خوانی بچه گانه کار دیگری از عهده شان ساخته نیست.

نماینده تربت حیدریه گفت: ایران اسلامی امروز در جایگاهی قرار گرفته که نظامیان امریکایی و اسرائیلی وقتی نام آن را می شنوند قالب تهی می کنند و ترس خود را با مزخرف گویی پنهان می کنند. /955/ت301/ج

ارسال نظرات