۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۸۵۹۳
امام جمعه اصفهان:

اصلاح الگوی مصرف در سال گذشته مقدمه کار مضاعف بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان، به نام گذاری سال 1389 به سال همت مضاعف و کار مضاعف اشاره کرد و اظهار داشت : اصلاح الگوی مصرف در سال گذشته به عنوان مقدمه ای برای کار و تلاش در آینده بود.
آيت الله سيديوسف طباطبايي، نماينده ولي فقيه در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیدیوسف طباطبایی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با مسؤولان اداره کل بازرسی و شورای قضایی استان به نام گذاری سال 1389 به سال همت مضاعف و کار مضاعف اشاره کرد و اظهار داشت : اصلاح الگوی مصرف در سال گذشته به عنوان مقدمه ای برای کار و تلاش در آینده بود.

آیت الله طباطبایی ادمه داد : بنابراین باید ابتدا عقل و درایت معشیت در آحاد جامعه تحصیل شده و سپس به فکر در آمده بود ، چرا که در آمد بدون عقل معشیت به هدر دادن ثروت و امکانات جامعه است.

وی تصریح کرد : ما باید اصلاح الگوی مصرف را در تمامی زمینه های کاری و اداری مد نظر قرار دهیم و بسیاری از فرایندهای تکراری غیر ضروری را از برنامه دستگاههای دولتی حذف کنیم.

عضو خبرگان رهبری افزود : در سال جاری که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال همت مضاعف وکار مضاعف مزین شده است ، برنامه های مستمر سال جاری بازرسی استان بیش از دو برابر سال گذشته شده و از تمامی ابزارها و امکانات موجود در راستای برخورد با مفاسد اقتصادی استفاده می شود.

وی بیان داشت : در سال جاری نیمی از توان بازرسی در برخورد قاطع با کیس ها و مفلاسد اقتصادی به کار گرفته می شود.

همچنین رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه از تشکیل شورای دستگاههای نظارتی این استان خبر داد و افزود : چند جلسه تا به حال با حضور اعضای این شورا تشکیل شده و ثمراتی را نیز تا به حال در بر داشته که انشاءالله در آینده نزدیک با تشکیل گروههای تخصصی متشکل از متخصصان ادارات کل اطلاعات ، بازرسی ، دیوان محاسبات و دادستانی موارد مورد لزوم مورد بررسی دقیق قرار گرفته و برای پیگیری و برخورد با مفاسد اقتصادی اقدامات جدی و شایسته انجام می شود ./917/د102/ص
ارسال نظرات