۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۹۹۴۸

1650 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در خوزستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از فعالیت یکهزار و شصد و پنجاه پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در این استان خبر داد.
كلاس اوقات فراغت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حمیدرضا مجدی، مسؤول فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در جمع خبرنگاران گفت: یک هزار و 650 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت همزمان با آغاز فصل تابستان در استان خوزستان فعال شده است.

وی افزود: این تعداد پایگاه ها از ابتدای تیر ماه در قالب طرح نشاط و تعالی ویژه جوانان و نوجوانان در قالب برگزاری دوره های عقیدتی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اردویی درحال برگزاری است.

مجدی نسب آموزش علوم قرانی، ایجاد حلقه های معرفتی و صالحین، برگزاری اردوهای سازندگی و جهادی، برگزاری دوره های آموزشی هنری ویژه دختران و پسران را از جمله این دوره ها برشمرد و خاطر نشان کرد: امسال بیش از یک صد و  بیست هزار نفر زیر پوشش این دوره ها قرار می گیرند.

مسؤول فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ابراز داشت: این دوره ها به منظور غنی سازی اوقات فراغت، گسترش تفکر بسیجی، ایجاد روحیه نشاط در بین اعضاء و فراهم آوردن زمینه های معرفتی، بصیرتی، علمی و هنری در کانون‌های بسیج محلات و مساجد استان برگزار می شود./945/پ202/س

ارسال نظرات