۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۸۰۰۷۰
استاندار خوزستان:

بصیرت جوانان از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان اظهار داشت: افتخار جمهوری اسلامی، بصیرتی است که از سوی جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی ایجاد شده است.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، شب گذشته در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به فرا رسیدن به هفته جوان اظهار داشت: هفته جوان فرصتی است که می توان قابلیت ها و ظرفیت های موجود جوانان را به جامعه عرضه کرد و اساس کار ستاد ساماندهی امور جوانان پرداختن به مسائل فکری و آینده نگری برای جوانان به صورت ریشه ای است.

حجازی اظهار داشت: خوزستان استانی جوان و دارای استعدادهای ویژه ای است اما نیاز به برنامه راهبردی دارد به این معنی که جوانان در آن نقش داشته باشند و بتوانند تمام زوایا و نیازمندی های خود را بازگو کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی بصیرتی است که از سوی جوانان در مقابل توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی ایجاد شده، از این رو باید برای آینده آنها در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، مشکلات اجتماعی، مقابله با چالش‌ها و بصیرت افزایی برنامه‌ریزی کرد.

وی فراهم کردن فضای کار و تلاش، همکاری، مشارکت، نشاط و شادابی برای جوانان را هدف اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان عنوان کرد و گفت: محوریت سفر سوم هیئت دولت نیز بیشتر به مسائل فرهنگی و جوانان برمی گردد و بحث اوقات فراغت هم با محوریت جوانان برگزار می شود که می‌تواند در بالا بردن نشاط و شادابی مؤثر باشد.

حجازی با بیان این که ما در بحث نشاط و شادابی و چگونگی بیان آن نتوانستیم هدفی را که خواست جوانان است ارائه دهیم، خاطر‌نشان کرد: جوانان باید در برگزاری برنامه‌ها، خود میدان‌دار باشند و دستگاه‌های متولی موظف به حمایت از این قشر هستند.

استاندار خوزستان، با بیان این که ساماندهی اوقات فراغت جوانان تنها مختص تابستان نیست؛ بلکه باید در مدت سال برای فعالیت های ورزشی و علمی این قشر برنامه‌ریزی کرد، یاد‌آور شد: باید در جهت استفاده از ظرفیت‌ها، پیشنهادات، حل مشکلات و راهکارهای جوانان، از خود جوانان به عنوان عضو ستاد بهره جست تا نتیجه بهتری در برداشته باشد./945/پ202/س
ارسال نظرات