۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۱۲۸۵

کتابخانه عمومی مصلای چوئبده آبادان تاسیس می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان از راه اندازی یک باب کتابخانه عمومی در مصلای چوئبده آبادان خبر داد.
کتابخانه عمومی مصلای چوئبده آبادان تاسیس می‌شود
علیرضا رحمانیان، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی کتابخانه عمومی مشارکتی در مصلای این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر چوئبده از توابع شهرستان آبادان که در بخشداری مرکزی و با حضور سعیدی نیا، بخشدار بخش مرکزی و دیگر اعضای انجمن تشکیل شد از همه نهاد های فرهنگی و دولتی حاضر در جلسه درخواست شد تا با کمک و همیاری یکدیگر مسایل فرهنگی این بخش را ارتقا بخشند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان اضافه کرد: در ادامه جلسه حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه چوئبده به نقش و اهمیت کتاب در فرهنگ اسلامی پرداخت و کتابخانه را جایگاه معرفت و دانایی معرفی نمود.

علیرضا رحمانیان در پایان به مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه راه اندازی یک باب کتابخانه مشارکتی در مصلای شهر چوئبده بود تا بدین وسیله هم نمازگزاران و هم دیگر اقشار جامعه از این فضای فرهنگی استفاده لازم را ببرند و شاهد گسترش و ترویج بیش از پیش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در این شهر باشیم./945/پ202/ص



ارسال نظرات