۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۸۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

500 خانه فرهنگ دیجیتال در کشور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: پانصد خانه فرهنگ دیجیتال با حمایت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.
500 خانه فرهنگ دیجیتال در کشور راه‌اندازی می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر 29 تیرماه در بازدید از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم از راه‌اندازی پانصد خانه فرهنگ دیجیتال با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این تعداد خانه فرهنگ دیجیتال امسال در قم و شهرهای دیگر راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تصریح کرد: سعی می‌کنیم روز به روز تعداد کانون‌ها را افزایش دهیم و از نظر محتوا و کیفیت نیز از غنای خوبی برخوردار شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش قم در فرهنگسازی در کشور اظهار داشت: انتظاری که از قم داریم تولید محتوا است و خوشبختانه هم وصل به دریا است و امیدواریم کارهای برجسته‌ای در قم انجام شود تا الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی تصریح کرد: از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم حمایت‌ می‌کنیم اما باید از خود ظرفیت منابع استان قم نیز در جذب اعتبارات استفاده شود. /920/پ203/ص

ارسال نظرات