۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۱۶۶۱
خطیب جمعه مسجد حسنین بیروت:

انفجارهای تروریستی در ایران و عراق بخشی از طرح اعمال فشار استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت انفجارهای تروریستی در ایران و عراق را بخشی از طرح اعمال فشار استکبار جهانی بر کشورهای مسلمان منطقه دانست و خواستار هوشیاری مسلمانان نسبت به نقشه های شوم دشمنان شد.
سيد علي فضل الله


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله، خطیب جمعه مسجد امامین الحسنین(ع) منطقه حاره حریک بیروت، نسبت به فتنه هایی که شبکه اطلاعاتی غربی با همکاری موساد علیه لبنان ایجاد می کنند، هشدار داد و هدف از این فتنه ها را قرار دادن کشور در برابر دوراهی مواجه شدن با فتنه داخلی و یا تسلیم شدن در مقابل شروط امنیتی و سیاسی دشمن دانست.

فضل الله در ادامه لبنانی ها را به درک روند فتنه گری دشمن که در ابعاد گسترده وارد سیاست کشور شده است، فراخواند و گفت: آنان قصد دارند با مقدمه چینی و ایجاد ترس تحت عنوان دادگاه بین‌المللی، اهداف شوم خود را  به پیش ببرند.

وی با هشدار نسبت به نقشه‌های دشمن برای ایجاد آشوب و فتنه در کشور، گفت: تمامی مردم لبنان باید وحدت خود را حفظ کرده تا نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند و در این زمینه همه لبنانی‌ها مسوول هستند.

خطیب جمعه بیروت در ادامه سخنان خود مبارزه با فتنه و فتنه گری را مسؤولیتی همگانی دانست و گفت: جنگ علیه قدس شریف مقدمه ای برای حمله گسترده اسراییل علیه مردم جهان با همکاری استکبار جهانی است.

وی همچنین ملت های عربی و اسلامی را به هشیاری کامل نسبت به تحولات جهان فراخواند و گفت: انفجارهای تروریستی وحشیانه در ایران و عراق بخشی از تلاش استکبار جهانی برای اعمال فشار بر ملت های مسلمان است./981/الف







ارسال نظرات