۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۲۱۸۸

برگزاری پنجمین جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی در گلستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گلستان از برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی در استان خبر داد.
همايش
مهدی بیگی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، از برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره آواها و نغمه های آسمانی در استان خبر داد.

وی گفت: این جشنواره در دو بخش سرود و تواشیح با شرکت 31 گروه، یازدهم و دوازدهم مردادماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، با اشاره به شرکت 331 خواهر و برادر در این جشنواره، افزود: در این جشنواره هشت گروه سرود در بخش خواهران و 15 گروه سرود و هشت گروه تواشیح در بخش برادران به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 مرداد به رقابت می پردازند.

بیگی، شهید و دفاع مقدس، غدیر، نماز، مهدویت، امام رضا(ع)، امام حسین(ع)، عاشورا، حضرت زهرا(س) و عفاف و حجاب را از موضوعات این جشنواره بیان کرد.

وی ادامه داد: برگزیدگان این جشنواره به جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی که در استان مازندران برگزار می شود، راه خواهند یافت./950/پ203/س
ارسال نظرات