۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۸۳۵۳۵
آیت الله حیدری:

پیروزی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، پیروزی های جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب را مرهون خون شهیدان دانست.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در یادواره شهدای شرکت صنایع کاغذ هفت تپه شهرستان شوش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: یادواره شهدا برکات زیادی دارد که یکی از آن تجلیل از ایثارگران جانبازان بویژه خانواده شهدا است که در دوران دفاع مقدس صحنه های به یاد ماندنی به جای گذاشتند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که پیروزی امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان است و این باید برای نسل های فعلی و آینده اسوه و الگو باقی بماند، خاطر نشان کرد: گرامی داشت شهدا برای نسل فعلی و آینده یکی از ضروری ترین کارهاست و یادآوری این عزیزان فرهنگ شهادت طلبی که همان فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) است را زنده می کند.

دبیر شورای حوزه علمیه خوزستان افزود: شناخت اهداف شهدا و افرادی که خالصانه در مسیر شهادت پای گذاشتند بسیار مهم است و این شناخت موجب می شود در مسیر توسعه علمی کشور با همت و توان مضاعف همانند شهدا ولی در جبهه علمی به جنگ دشمن برویم.

آیت الله حیدری اظهار داشت: نگاه شهدا به این دنیا یک نگاه عادی نبود بلکه آنان با دیدی عرفانی و الهی به همه چیز نگاه می کردند و در این مقطع از زمان نیز برای ادامه دادن راه شهدا باید زاویه نگاه خود را عوض کرده و با پیروی از اخلاقیات شهدا از مادیات دور شویم.

همچنین سرهنگ پاسدار علی صفری ‌فرمانده بسیج ناحیه سپاه شوش در این مراسم، گزارشی از برگزاری یادوارهای شهدا در منطقه ارایه و از رشادتهای رزمندگان اسلام بویژه شهدای سنگر تولید در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

در این آیین حاج احمد طرفی، یکی از مداحان برجسته خوزستان به نوحه خوانی و سینه زنی در وصف شهدا و امام شهدا و شهدای کربلا پرداخت./945/پ202/ص
ارسال نظرات