۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۸۳۹۶۰
مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

اعزام خواهران مبلغ به مراکز آموزشی در ایام ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اعزام خواهران مبلغ به مراکز آموزشی و فرهنگی مختلف در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
بانوان مبلغه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه با اشاره به اینکه اعزام خواهران مبلغ به صورت جداگانه از سوی حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور انجام می‌شود، خاطرنشان ساخت: در سال جاری نیز مقدمات این کار پیش از ماه مبارک رمضان انجام شده است و در طول این ماه شاهد اعزام خواهران مبلغ به مراکز مختلف فرهنگی و آموزشی هستیم.

وی با بیان اینکه اکثر خواهران مبلغ اعزامی از سوی حوزه‌های علمیه خواهران به مدارس زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش اعزام می‌شوند، اضافه کرد: علاوه بر مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی، حسینیه‌ها،‌ دارالقرآن‌ها و ... نیز پذیرای خواهران مبلغ هستند.

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اعزام مبلغان به مدارس زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی ستادهای استانی همکاری حوزه و آموزش و پرورش انجام می‌گیرد، افزود: اعزام مبلغ به مدارس ابتدایی، راهنمایی و یا متوسطه به میزان تقاضا از سوی ستادهای استانی همکاری حوزه و آموزش و پرورش بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه اعزام مبلغان به مدارس زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش در مناسبت‌های مختلف انجام می‌پذیرد، یادآور شد: ایام فاطمیه، محرم و صفر و اعیاد بزرگ اسلامی نظیر غدیر و مبعث از جمله مناسبت‌هایی هستند که بنابه درخواست مراکز مختلف، خواهران مبلغ به آنها اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پناه ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دانست و یادآور شد: در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته خواهران مبلغ به منظور سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی به مدارس مختلف اعزام می‌شوند./917/د102/ص
ارسال نظرات