۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۸۴۵۰۵
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

هفته دولت فرصتی برای تعامل دو جانبه بین مردم و مسؤولان نظام است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامی‌داشت آغاز هفته دولت اعلام کرد: هفته دولت نقطه عطف تلاش‌هایی است که در همسویی با اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی به تعامل دو جانبه بین مردم و مسؤولان می‌انجامد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت آغاز هفته دولت اعلام کرد: هفته دولت نقطه عطف تلاش هایی است که در همسویی با اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی به تعامل دو جانبه بین مردم و مسؤولان می انجامد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دهه شصت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دهه ای پر نشیب و فراز بود که دولت آمریکا با به کار گیری گروهک های سر سپرده و با هدف انحراف آموزه های انقلاب اسلامی و از بین بردن مسؤولان نظام نوپای جمهوری اسلامی با صرف هزینه های متعدد تبلیغاتی دست به ترور بسیاری از چهره های خدوم انقلاب اسلامی زد.

این بیانیه آمده است: بزرگ ترین جنایت نابخشودنی آمریکا فاجعه بمب گذاری دفتر نخست وزیری در سال 61 بود که منجر به شهادت شهیدان محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد با هنر نخست وزیر وقت شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: منافقین با تحلیل های پوشالی و به گمان وابستگی نهضت اسلامی ایران به اشخاص با چراغ سبز آمریکا و کمک های اطلاعاتی، تبلیغی دستگاه های جاسوسی غرب ترور دلسوختگان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی را دستور کار خود قرار دادند.

ترور 72 یار صدیق امام(ره) از جمله شهید بهشتی(ره) و جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ترور نافرجام مقام معظم رهبری و سر انجام ترور شهیدان رجایی و با هنر اوج قساوت مزدوران منافق را می نمایاند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما وقایع پس از هر ترور، آگاهی مردم از اهداف شوم سازشکاران و فتنه انگیزان سبب شد تا موج تازه‌ایی از غیرت اسلامی سراسر ایران را فرا گیرد و مردم با همت خود غبار فتنه‌های موجود را با طرد منافقین و محو آنان از صفحه روزگار به ایامی روشن و مانا تبدیل نمایند.

از این رو سالگرد شهادت شهیدان رجایی و با هنر نقطه روشنی برای تقدیر از زحمات مسؤولان و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و از سوی دیگر ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی می باشد، هفته دولت نقطه عطف تلاش هایی است که در همسویی با اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی به نعامل دو جانبه بین مردم و مسؤولان می انجامد.

خدمت رسانی دولت با نگاهی تطبیقی و راهبردی مورد ارزیابی مردم قرار می گیرد تا بار دیگر این تعامل سازنده در بستری از همگرایی و توسعه کشوری نمودی ماندگار یابد.

در پایان بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن بزرگداشت هفته دولت به همه دولتمردان به ویژه دست اندرکاران خدوم دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی استان، تلاش و همت مضاعف را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری موجب رشد و توسعه خدمت رسانی به مردم می داند و با تقدیر از خدمات دست اندرکاران دولت خدوم و پر تلاش، همدلی و یکپارچگی در گفتمان عدالت و توسعه را فراز بلند و ماندگاری از خدمت رسانی و ماندگاری در اذهان مردم نجیب استان بر می شمارد.

بی شک سیره شهیدان رجایی و با هنر در تاریخ عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی است که در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی به یادگار خواهد ماند./950/د102/س
ارسال نظرات