۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۸۴۷۸۱
فرمانده سپاه اردبیل:

دشمنان هویت جوانان ایرانی را نشانه رفته اند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه اردبیل گفت: دشمن با تهاجم نرم فرهنگی درصدد بی ‌اعتقاد و بی‌ اعتماد کردن جوانان به ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه اردبیل امروز در همایش مدیران اجرایی طرح صالحین خلخال اظهار داشت: منویات رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب تمام جریانات است، با تبعیت محض از ولایت بدنه انقلاب و نظام اسلامی مستحکم شده و تهدیدات دشمن نمی‌تواند کارگر شود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری باید در عمل ثابت شود، گفت: آنان که ادعای ولایت مداری دارند، نباید در شرایط کنونی کشور رهبر را تنها گذاشته و همسو با جریانات مخالف نظام حرکت کنند.

سردار بابازاده با تاکید بر اینکه هجمه سنگین تبلیغاتی دشمنان علیه ولی فقیه است، خاطر نشان کرد: بصیرت در ولایت مداری ضرورت امروز جامعه است، درک دقیق مطالبات رهبری از انحراف در مسیر اسلام ناب محمدی جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده سپاه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم دشمنان گفت: استکبار جهانی درصدد بی ‌اعتقاد و بی ‌اعتماد کردن جوانان به ارزش ‌ها و باورهای دینی و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دشمنان در دهه اخیر کوشیده اند با دسیسه‌ های مختلف این حربه را به پیش برده و میان مردم و مسؤولان فاصله بیاندازند، غافل از این که مسؤولان و مدیران نظام از جنس مردم هستند.

بابازاده با اشاره به جریانات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته اظهار داشت: برخی تحرکات اخیر دشمن نیز نشان از این روحیه خودکامگی دارد که می‌خواهد ملت ما همچنان زیر سلطه برخی ابرقدرت‌ها و حکومت‌های نامشروع باشد.

وی حوادث بعد از انتخابات را نشانه بارزی از انحراف دشمن از مسیر پیموده شده در سال‌های اخیر دانست و افزود: فتنه‌های سال گذشته هم ماهیت دشمن داخلی و هم خارجی را به خوبی نشان داد و دنیا نیز فهیمد استکبار جز حربه زور و تزویر چیزی را نمی‌خواهد..

فرمانده سپاه اردبیل در ادامه خطاب به مدیران اجرایی طرح صالحین خلخال اظهار داشت: باید در قالب طرح صالحین تلاش می‌شود تا زمینه خدمت‌رسانی بیشتر در جامعه و به ویژه در مناطق محروم فراهم شود و یک فضای معنوی و معرفتی در جامعه گسترش پیدا کند./935/پ203/ص
ارسال نظرات