۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۶۲۱۳
خطیب جمعه سلماس:

پایبندی به دین تنها راه آزادگی در برابر تحقیر ملت‌ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سلماس دینداری را نوعی آزادگی در برابر تحریف و تحقیر شدن از سوی مادی‌گرایان دانست و خاطرنشان کرد: دین مقدس اسلام این آزادی را به واقعیت فردی و اجتماعی تبدیل کرده است.
قرآن كريم
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه سلماس،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: به فضل الهی ایران اسلامی به دلیل هوشیاری ملت و داشتن رهبری حکیم از تهدیدها و اعمال مذبوحانه دشمنان آسیب نمی‌بیند.

وی ادامه داد: یکی از ارزش‌های دین در جامعه فراهم کردن مبنای فکری برای انسان است تا همه پدیده‌های هستی و انسانی را متکی به قدرت الهی دانسته و از آنها در برابر هرنوع تحریف و انحصار طلبی از سوی دشمنان دفاع کند.

امام جمعه سلماس یادآور شد: اسلام تکیه بر ستمکار و سکوت در برابر منکر و ترک معروف را نمی‌پذیرد و ملت ایران نیز با پیروی از این اصل در مقابل تمام تهدیدات و یاوه‌گویی های دشمنان دین مقدس اسلام ایستادگی کرده اند.

وی اذعان داشت: ملت ایران در تاریخ انقلاب با فریاد آزادی خواهی، برخی از سران کشورهای عرب را که سکوت اختیار کرده اند، شرمگین کرده است.

حجت الاسلام موسوی دینداری را نوعی آزادگی در برابر تحریف و تحقیر شدن از سوی مادی‌گرایان دانست و خاطرنشان کرد: دین مقدس اسلام این آزادی را به واقعیت فردی و اجتماعی تبدیل کرده است که اکنون الگوگیری جهان از این مکتب را در سطح گسترده‌تری شاهد هستیم./936/پ202/س
ارسال نظرات