۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۸۶۲۷۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اندیشه پلید صهیونیسم منشأ اهانت به قرآن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اهانت به قرآن را برگرفته از اندیشه های پلید صهیونیسم عنوان کرد و گفت: : بدون شک مسلمانان هرگونه توهین و جسارت به کلام خدا را تحمل نمی‌کنند.
اسرائيل
عبدالله کعبی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن هرگونه هتک حرمت به مقدسات مسلمانان، اظهار داشت: اهانت به قرآن کریم، بر گرفته از اندیشه های پلید صهیونیسم است.

وی با بیان این که رژیم‌ صهیونیستی از سا‌ل‌های گذشته با دست زدن به تحرکات مختلف در اهانت به ارزش‌ها و مقدسات دینی تلاش می‌کند به ساحت اسلام و مسلمانان توهین کند، خاطرنشان کرد: تصمیم یک کشیش آمریکایی مبنی بر آتش زدن قرآن کریم هر چند یک بازی تبلیغاتی و رسانه‌ای برای تحریک مسلمانان و ایجاد تفرقه و دودستگی بین ادیان الهی است؛ اما حکایت از اندیشه پلیدی دارد که امروز نظام سلطه آمریکایی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.

کعبی با تأکید بر این که قرآن کریم عصاره تکمیل شده تمام ادیان و رسالت انبیا است، توهین به آن را اهانت به تمام ادیان الهی دانست و اظهار داشت: بدون شک مسلمانان هرگونه توهین و جسارت به کلام خدا را تحمل نمی‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، دولت ایالات متحده آمریکا را عامل اصلی توهین به قرآن کریم دانست و افزود: این دولت باید پاسخگوی افکار عمومی یک و نیم میلیارد مسلمان باشد.

وی تصریح کرد: اگر مسلمانان جهان قبل از اظهارات نسنجیده یک کشیش در توهین به قرآن یک موضع واحد اتخاذ می کردند، بدون شک برخی از افراطیون چنین اقدامی را انجام نمی دادند./945/ت302/س

ارسال نظرات