۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۶۵۱۱
رییس موسسه لیله القدر:

قرآن سوزی نشانه استیصال غرب در مواجهه با قدرت معنوی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس موسسه لیله القدر بیان داشت: صهیونیست جهانی، مسیحیت را برای جنگ مذهبی به جلو رانده است و می خواهد با ایجاد اختلاف بین مسیحیت و اسلام، اهداف خود را پیش ببرد.
تجمع طلاب و روحانيون در مدرسه فيضيه قم در اعتراض به هتک حرمت قرآن کريم

حجت الاسلام سید عباس لاجوردی، رییس موسسه لیله القدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تشدید اسلام هراسی در غرب بیان داشت: سیاست اسلام هراسی از زاویه های سیاسی، معرفت شناختی و غیره قابل مطالعه است.

وی بیان داشت: نظام غربی که مبتنی بر لیبرال دموکراسی است، امروز از درون پوک شده است و نظام خانواده و نظام اجتماعی آن زمینه های بقای خود را از دست داده و انسان ها امیدی به آینده ندارند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: آنچه به جان خسته کشورهای غربی می تواند جان دهد، فرهنگ دینداری است و اسلام که می تواند نیازهای عاطفی را به آرامی برآورد و عقل و احساس را در کنار یکدیگر همراه سازد، می تواند نقش زیادی ایفا کند لکن غربی ها از همین هراس دارند.

وی گفت: فرعون در مقابل حضرت موسی(ع) از تهدید و ساحره ها استفاده کرد و امروز می توان این شیوه های مبارزه با حق را در شکل جدیدی دید.

این محقق حوزوی، قرآن سوزی را زشت ترین کار غرب عنوان کرد و گفت: این اقدامات نشانه استیصال غرب در موجهه با قدرت معنوی اسلام است.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: قران نقطه محوری اسلام است و کسی که خود را مقابل ان می گذارد، نشان می دهد دچار چنان شکست سختی شده که گام های بعدی شکست را خود برمی دارد.

وی گفت: اگر غرب، تئوری و نظام معرفتی داشت، تمام توان خود را به کار می بست تا جهان را از فکر خود پر کند اما می بینیم که این تفکر در خود غرب هم با چالش مواجه شده است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: صهیونیست جهانی، مسیحیت را برای جنگ مذهبی به جلو رانده است و می خواهد با ایجاد اختلاف بین مسیحیت و اسلام، اهداف خود را پیش ببرد.

وی بیان داشت: ما اطمینان داریم که پاسخ ملکوتی «انا له لحافظون»، گریبان توهین کنندگان را می گیرد اما ما وظیفه داریم که در مقابل این توطئه شوم موضع گیری کنیم و غیرت دینی اسلامی را به تمامی بدخواهان و مغرضان نشان دهیم. /909/ت302/ع

ارسال نظرات