۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۶۹۲۸
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

حضور رهبر انقلاب در قم تکریم بصیرت مردم آن شهر در برابر فتنه ها می باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم دارای خیر و برکات زیادی برای حوزه و جایگاه علمی آن به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب می باشد.
حجت الاسلام حسين ابراهيمي
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با سفر قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب به قم گفت: قم همواره خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی بوده به طوری که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان سکان داران انقلاب اسلامی از حوزه علمیه قم، خیزش انقلابی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اهمیت حضور رهبر معظم انقلاب در دارالعلم قم خاطر نشان کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به قم دارای خیر و برکات زیادی برای حوزه و جایگاه علمی آن به عنوان خواستگاه اصلی انقلاب می باشد.

عضو مجمع روحانیان مجلس هشتم همچنین با بیان اینکه دیدار رهبری با مراجع تقلید و علمای حوزه ،دارای اهمیت بالایی برای جامعه علمی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره توجه ویژه ای به مراجع تقلید و دانشمندان حوزه داشته اند و ایشان را مورد تکریم قرار داده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه همواره تعامل میان مراجع معظم تقلید با مقام معظم رهبری و همچنین علما و اندیشمندان حوزه با رهبر انقلاب موجب آن بوده تا فتنه های دشمن در مورد نظام و انقلاب خنثی شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به حوادث پس از انتخابات 88 و واکنش مراجع و شخصیت های حوزه به این حوادث گفت: در حوادث پس از انتخابات شاهد بودیم که بصیرت حوزه موجب آن شد تا بزرگترین حمله فرهنگی دشمن به انقلاب پس از جنگ تحمیلی فرجامی جز شکست برایش نداشته باشد.

وی تاکید کرد: به نظر بنده سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم و حوزه علمیه تکریم هوشیاری روحانیان بصیر نیز می باشد که توانستند علی رغم تلاش و توطئه دشمن برای فاصله انداختن میان خط آنها و رهبری مسیر خود را بشناسند و از ولایت به نحو احسن حمایت کنند.

نماینده مردم شوشتر با بیان اینکه حضور رهبر انقلاب در قم تکریمی بر بصیرت مردم آن شهر در برابر فتنه ها نیز می باشد، ابراز داشت: البته از جمله برکات سفر رهبری به شهر مقدس قم آن است که طلاب بتوانند در حضور رهبر انقلاب راهبردهای خود را در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن ارائه دهند و بواسطه توصیه های ایشان در این زمینه توانمندتر عمل کنند. /955/ت302/ج
ارسال نظرات