۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۸۷۱۱۰
خطیب جمعه شهر بیروت:

دشمنان به دنبال افزایش اسلام هراسی هستند

خبرگزاری رسا ـ سید علی فضل الله فلسطین را مساله اصلی جهان عرب و اسلام دانست و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی در این سرزمین را به شدت محکوم کرد.
سيد علي فضل الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله، خطیب جمعه شهر بیروت، روز جمعه در خطبه های نماز جمعه که در مسجد امامین الحسنین(ع) در منطقه حاره حریک برگزار شد، فلسطین را مساله اصلی جهان عرب و اسلام دانست و گفت: دشمن در مرحله کنونی به کارگیری روش های تروریستی و رعب انگیزی و یهودی سازی به دنبال از بین بردن این مساله است.

وی با اشاره به تجاوزگری های اخیر صهیونیست ها علیه مقدسات اسلامی در فلسطین، گفت: این جنایت ها، نمایش دوباره روحیه تجاوزگرانه و وحشیانه صهیونیست ها در به آتش کشیدن مساجد است، همان طور که مسجد الانبیا در بیت لحم را به آتش کشیدند و حرمت آن را زیر پا گذاشتند و قرآن ها را سوزاندند در حالی که مسلمانان در غفلتی عمیق به سر می برند و سرشان به مشکلات خود گرم است.

سید علی فضل الله همچنین با اشاره به بمباران پی در پی نوار غزه و کشتار فلسطینی های این منطقه و ویرانی منازل آنها و نیز برخورد مفتضحانه این رژیم با اسرای فلسطینی در زندان ها، همانگونه که در نواری ویدیویی اهانت سرباز اسراییلی به اسیر زن فلسطینی به نمایش درآمد، گفت: این ها همه اضافه بر آتش مذاکرات سازش است و موج هجوم شهرک نشینان صهیونیستی برای اشغال بخش های بیشتری از خاک فلسطین.

گفتنی است که گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی، صبح روز دوشنبه با تهاجم به مسجد الانبیا در غرب شهرک بیت فجار در بیت لحم، اقدام به آتش زدن این مسجد و دوازده جلد قرآن مجید و نوشتن شعارهای اهانت آمیزی بر روی دیوارهای مسجد به زبان عبری نمودند.

وی همچنین هشدارهای اخیر برخی از دولت های غربی نسبت به انفجارهای احتمالی در برخی از دولت های اروپایی یا ایالت های آمریکا را تلاشی برای مطرح ساختن دوباره تروریسم اسلامی و افزایش اسلام هراسی دانست و گفت: ما هرگونه اقدامی علیه شهروندان دولت های غربی را محکوم می کنیم همانطور که تلاش برای افزایش اسلام هراسی و برخوردهای نژادپرستانه علیه مسلمانان در غرب به بهانه های واهی را نیز محکوم می کنیم./981
ارسال نظرات