۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۸۷۵۵۳
امام جمعه خوی:

تداوم وحدت اسلامی در دنیا توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی شکوری با اشاره به حادثه تروریستی سنندج گفت: عوامل داخلی استکبار بدانند با حرکات مذبوحانه که یک نوع خدمت به دشمنان اسلام و مسلمین است، نفرت مردم و نابودی خود را رقم می‌زنند.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري
امام جمعه شهرستان خوي
حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، با محکوم کردن جنایت عوامل استکبار در شهر سنندج و مهاباد اظهار داشت: این گونه حرکت‌های مذبوحانه حکایت از انفعال و به بن بست رسیدن دشمنان نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی قتل عام انسان‌های بی‌گناه به جز نفرت و انزجار مردم از تروریست ها و پشتیبانان آنان ثمره دیگری نخواهد داشت.

امام جمعه خوی خاطرنشان کرد: عوامل داخلی استکبار بدانند با حرکات مذبوحانه که یک نوع خدمت به دشمنان اسلام و مسلمین است، نفرت مردم و نابودی خود را رقم می‌زنند.

وی خطاب به ایادی استکبار جهانی اذعان داشت: شما چندین سال است در عراق، افغانستان، پاکستان و سایر کشورها به ‌نام دموکراسی، آزادی و مبارزه با تروریست انسان‌های بی‌گناه را قتل عام می‌کنید و خودتان می دانید این اعمال خفت بار غیر از برانگیختن نفرت و انزجار مردم و تقویت اتحاد اقوام و مذاهب مختلف نتیجه‌ای ندارد.

حجت الاسلام شکوری با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور آذربایجان همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند، خاطر‌نشان کرد: این گونه حوادث نه تنها هیچ گونه خللی در اراده مستحکم مردم نداشته بلکه موجب شده مسؤولان با همکاری مردم و با عزمی راسخ‌تر در راه توسعه کشور گام بردارند.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور به لبنان و استقبال بی‌نظیر مردم لبنان خاطر‌نشان کرد: با انجام این سفرها اتحاد مسلمانان فشرده تر شده و موجب می شود مسلمانان جهان با اتحاد و یکپارچگی و با برچیدن رژیم اشغالگر قدس، تمامی توطئه‌های منطقه‌ای استکبار را در هم بکوبند.

امام جمعه خوی در پایان با اشاره به بیداری جهان اسلام تأکید کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل بدانند اگر هرچه زودتر نیروهای خود را از خاورمیانه خارج نکنند، به خشم توفنده امت اسلام گرفتار می شوند./938/ت302/س
ارسال نظرات