۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۷۸۲۰
آیت الله نوری همدانی:

استقبال مردم لبنان از رییس جمهور اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری، با اشاره به سفر دکتر احمدی نژاد به کشور لبنان، استقبال مردم این کشور از رییس جمهور کشورمان را نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی دانست.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با شماری از ورزشکاران شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی انسان و جامعه ابراز داشت: ورزش موجب نشاط و سلامتی و تندرستی انسان می شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: بنده نیز سلامتی خود را مدیون ورزش کردن می دانم، شاید سن من بالا باشد ولی همچون افراد چهل ساله هستم و تحت هیچ شرایطی ورزش کردن را ترک نکرده ام.

وی با بیان توصیه هایی به ورزشکاران حاضر در جلسه، تقویت بنیه های ایمانی و اخلاقی را به آنان یادآور شد و گفت: آنچه به شما مزیت بخشیده و شما را از دیگر ورزشکاران دنیا متمایز کرده است، توجه توأمان به مساله تربیت بدنی و تربیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی است و باید سعی کنید این روحیه را روز به روز در خود تقویت کنید.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ارزش قهرمانان و ورزشکاران ایران نسبت به دیگر کشورهای جهان در تربیت اخلاقی و سیاسی است و شما باید با یاد و نام خدا و ائمه اطهار(ع) در میادین ورزشی حضور یابید و منش و اخلاق اسلامی را به جهانیان عرضه کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه، ارزش و عزت مسلمانان را در گرو روحیه جهادی دانست و ابراز داشت: روحیه جهادی باید همواره در راس برنامه های امت اسلام باشد و مسلمانان بدانند که دشمنان در کمین هستند.

این مرجع تقلید گفت: اسلام امتی عزتمند و قدرتمند در جمیع جهات تربیت بدنی، سیاسی، جهادی و اجتماعی می خواهد و خوشبختانه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران گام های بسیار خوبی در این راستا برداشته شده است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به لبنان بیان داشت: استقبال پرشور مردم لبنان از رییس جمهور کشورمان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایی است و همه باید قدردان آن باشیم تصریح کرد: در حال حاضر حضرت آیت الله خامنه ای در راس نظام قرار دارند و خوشبختانه نظام اسلامی با قدرت و عزت به پیش می رود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، نقش مردم در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را برجسته خواند و با تحسین وفاداری و پایبندی آنان به انقلاب و ارزش ها تاکید کرد: هر حکومت و نظامی که مردم را داشته باشد نیازی به بیگانه ندارد و خوشبختانه ملت ایران این گونه هستند و همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده اند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات