۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۸۸۰۵۲
دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان:

ترویج نماز تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: دشمن می‌خواهد محتوای دین را که نماز است از ما بگیرد پس اگر ما رویکرد و اهمیت به نماز داشته باشیم تلاش آنها سودی ندارد.
نماز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی‌نیا، دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان در جلسه ستاد اقامه نماز این استان که امروز در اداره کل دخانیات استان در شاهرود برگزار شد، گفت: ترویج نماز تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

وی افزود: دشمن می خواهد محتوای دین را که نماز است از ما بگیرد پس اگر ما رویکرد و اهمیت به نماز داشته باشیم تلاش آنها سودی ندارد.

حجت الاسلام فاطمی‌نیا تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در امر فرهنگ، بحث تربیت نسل جوان و انقلابی و برپا داشتن نماز به عنوان عمود دین است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به آیه 194 سوره بقره که می‌فرماید‌«اگر دشمن به مرزهای آبی و خاکی شما تجاوز کرد به مثل آنان پاسخ دهید» گفت: هجوم نرم دشمن امروز مرز نمی‌شناسد و در هر منزلی این هجمه‌های دشمن قابل رؤیت است.

حجت الاسلام فاطمی نیا گسترش فرهنگ نماز در ادارات، مدارس و دیگر نهادها، شناسایی و به کارگیری افرادی که عاشق نماز هستند و تجلیل از خادمان نماز را از مهم‌ترین راه‌های ترویج فرهنگ نماز در جامعه برشمرد.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان‌«نماز اول وقت» ویژه آقایان و «ریحانه» با موضوع حجاب و عفاف ویژه بانوان در سطح استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ نماز و حجاب برگزار می‌شود.

فاطمی‌نیا با بیان این‌که شرکت در این مسابقه آغاز و تا آخر دی ماه ادامه دارد، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به ستاد اقامه نماز در سراسر استان مراجعه کنند.

وی زمان اعلام برندگان این مسابقه را دهه فجر سال جاری عنوان کرد./960/پ202/س
ارسال نظرات