۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۸۸۱۰۳
استاندار گیلان:

ترویج خودباوری و بصیرت از آثار رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان خودباوری و بصیرت را از مهم ترین تأثیرات رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز همه تلاش ها باید به منظور انتقال آرمان ها و ارزش های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به نسل سوم جامعه باشد.
استاندار گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، روح الله قهرمانی، استاندار گیلان، امروز در همایش مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور در رشت، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: همه تلاش ما باید در راه حفظ میراث گران بهایی باشد که شهدا، ایثارگران و آزادگان برای ما به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به این که امروز دوره شکوفایی عزت اسلامی ما در سطح دنیا است، افزود: این اقتدار و عزت مرهون مجاهدت صدها سال مبارزه بهترین فرزندان این آب و خاک بوده که نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پا و ایران اسلامی را در جهان معزز و بلند آوازه کرده اند.

استاندار گیلان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را در راستای احیاء ظلم ستیزی و خودباوری در عصر حاضر ذکر کرد و بیان داشت: شخصیت امام راحل و بیش ترین اثر ایشان در دنیای معاصر، فعالیت های سیاسی و تغییر مسیر تاریخ بود که این راه را امروز مقام معظم رهبری ادامه می دهند.

قهرمانی با اشاره به این که تأثیرگذاری رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری امروز در سطوح مختلف جامعه ایران اسلامی مشهود است، تصریح کرد: جامعه امروز ما جامعه ای ولایی و هوشیار است.
 
نماینده عالی دولت در گیلان خودباوری و بصیرت را از مهم ترین تأثیرات رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: امروز همه تلاش ها باید به منظور انتقال آرمان ها و ارزش های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به نسل سوم جامعه صرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مولود نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: تبلیغات باید به طور مبنایی و ریشه ای از دوران دبستان تا دانشگاه با هم مرتبط باشد و این نیازمند فکر و تحول اساسی است و شورای هماهنگی باید این حلقه ها و نهادها را با یکدیگر هماهنگ کند.

استاندار گیلان همچنین بر لزوم شناساندن مشاهیر و دانشمندان بزرگ کشور به نسل جوان تأکید کرد و افزود: باید معرفی این بزرگان به نسل جوان به عنوان ثروت علمی و فرهنگی کشور تلاش بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نیز در این مراسم گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علیرغم محدودیت ها و تنگناهای مالی و اعتباری با حضور خود در مجامع و عرصه های مختلف توانسته با نوآوری و خلاقیت مناسب پاسخگوی نسل جوان و ابهام زدایی از ذهن آنان، الگوسازی و اسوه سازی از باورها خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن و برگزاری مراسم های مختلف باشد.

گفتنی است، همایش مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور با حضور رؤسای شورای تبلیغات اسلامی استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، گلستان، قزوین، مازندران، خراسان رضوی و شمالی، سمنان و شاهرود به مدت دو روز 25 و 26 مهر به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد./950/پ202/س
ارسال نظرات