۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۸۸۳۶۳

لحظه‌شماری خواهران طلبه غیرایرانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ با مشخص شدن زمان دیدار طلاب غیرایرانی با رهبر معظم انقلاب، لحظه‌شماری خواهران طلبه برای ملاقات با مقام معظم رهبری، آغاز شد.
حاشيه هاي استقبال از مقام معظم رهبري در شهر قم


معصومه ظهیری، مدیر گروه مطالعات زنان مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به دیدار طلاب غیرایرانی با رهبر معظم انقلاب، سوم آبان‌ماه گفت: خواهران طلبه غیرایرانی برای دیدار رهبر معظم انقلاب لحظه‌شماری می‌کنند.

وی با بیان این‌که عده‌ای از طلاب غیرایرانی روز پنج‌شنبه کارت ملاقات تهیه کرده و در دیدار طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب حضور یافتند، افزود: شور و شوق خواهران طلبه غیرایرانی برای ملاقات با مقام معظم رهبری، وصف‌ناپذیر است.

مدیر گروه مطالعات زنان مدرسه عالی بنت‌الهدی یادآور شد: کاروانی از خواهران طلبه غیرایرانی روز سه شنبه برای استقبال از رهبر معظم انقلاب در میدان جهاد قم حضور یافتند و جمع کثیری از آنان هم روز دوشنبه به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خواهند شتافت.

وی با اشاره به محدودیت فضای شبستان امام خمینی‌(ره) و انجام قرعه‌کشی بین طلاب برای دیدار با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در تلاشیم تا تمام طلاب خواهر غیرایرانی بتوانند از این فرصت کمال استفاده را برده و به دیدار رهبر معظم انقلاب نائل شوند.

ظهیری، اضافه کرد: تمام طلاب مدرسه عالی بنت‌الهدی را به حرم خواهیم برد، حتی اگر در شبستان امکان حضور نباشد، به اطراف حرم هدایت کرده و با دوربین‌های مداربسته، حضور در صحنه را برای آنان محقق می‌کنیم. /920/پ202/ص

ارسال نظرات