۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۸۸۷۰۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

رشد و بالندگی حوزه در گرو عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده ها هزار نفری طلاب و روحانیان اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید چراغ راه جوزه های علمیه قرار گیرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به سفر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به قم گفت: استقبال طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبری، قیام عزت بخش 15 خرداد 42 و 19 دی سال 56 را در دل‌های مردم ولایت مدار قم تجلی بخشید.

وی افزود: حضور معنوی و پرارزش مقام معظم رهبری به دیار علم و نور، فقه و اجتهاد و ام القرای جهان اسلام جان تازه ای بخشید و رهنمودهای آن فقیه فرزانه راهگشای عالمان و سالکان، مسؤولان و مدیران بوده و درخشش این آستان مقدس را دو چندان کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان استقبال بی نظیر طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از رهبرمعظم انقلاب اسلامی را بیعتی مجدد با آرمان های امام راحل و رهبری انقلاب اسلامی دانست و افزود: این استقبال عظیم از ولی فقیه زمان دشمنان را به حیرت و تعجب فرو برد.

حجت الاسلام یاری به تبلیغات منفی ضد انقلاب های داخلی و خارجی قبل از سفر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به قم اشاره کرد و بیان داشت: استقبال گسترده اقشار مختلف از رهبری انقلاب همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد و بار دیگر پاسخ کوبنده ای یاوه گویی های دشمنان داد.

وی یادآور شد: طلاب، فضلا، اساتید و مراجع اعظام همه متحد و یک صدا پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که استقبال بی نظیر مراجع، علما و طلاب از مقام معظم رهبری برای دوستان و دشمنان حاوی پیام مهمی بود، خاطرنشان کرد: مهم ترین پیام این استقبال برای دشمنان این بود که مراجع، علما، طلاب و اقشار مختلف مردم همواره در خط ولایت هستند و هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری دست بر نخواهند داشت.

حجت الاسلام یاری درادامه سخنان خود به رهنمودهای بسیار مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده ها هزار نفری طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: این رهنمودها باید به عنوان منشوری مهم در دستور کار حوزه های علمیه قرار گیرد و تنها عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری رشد و بالندگی حوزه را تضمین می کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان گیلان تصریح کرد: قم و مردم دین‌مدار این استان در طول تاریخ این افتخار را داشته‌اند که با پیروی از دستورات دین مبین اسلام به پشتیبانی از اهل بیت (ع) قیام کرده و چشم بیدار مردم این خطه به جمال دل آرای رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای روشن شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار در پایان گفت: به طور یقین قدوم مبارک رهبرمعظم انقلاب اسلامی به قم مشأ خیر و برکتی برای حوزه های علمیه سراسر کشور خواهد بود./950/ت302/الف
ارسال نظرات