۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۸۹۰۷۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

استقبال گرم و صمیمی مراجع از رهبری نقشه های دشمنان را خنثی کرد/ خبرگزاری رسا چهره خبری را در حوزه عوض می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، تلاش خبرگزاری رسا در انعکاس و انتشار سریع و دقیق اخبار مرتبط با این سفر را قابل تحسین دانست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم،‌ از انعکاس مطلوب اخبار این سفر از سوی خبرگزاری رسا قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه زحمات و تلاش های دست اندرکاران خبرگزاری رسا در راستای پوشش خبری مناسب سفر مقام معظم رهبری شایسته تقدیر و تحسین است تصریح کرد: بنده بسیاری از اخبار این سفر تاریخی را از طریق پیامک هایی که از طریق خبرگزاری رسا ارسال می شد دریافت کردم و به نوبه خودم از تلاش همکاران و دست اندرکاران این رسانه حوزوی قدردانی می کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگزاری رسا چهره خبری را در حوزه عوض می کند تاکید کرد: سایر دوستان و همکاران ما نیز به این مساله اذعان دارند و خوشبختانه این رسانه خبری در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار را منعکس و اطلاع رسانی می کند.

وی در ادامه، سفر مقام معظم رهبری به دیار فقاهت و مرجعیت را سفری تاریخی با دستاوردهای بی نظیر ارزیابی کرد و استقبال مردم، طلاب، علما، روحانیان و حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و خنثی کننده نقشه ها و جوسازی های دشمنان دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری دیدارهای حوزویان،‌ مراجع تقلید، علما و نخبگان حوزه با مقام معظم رهبری را از بهترین جلسات و دیدارهای رهبری در شهر قم دانست و بیان داشت:‌ این دیدارها منشا خیر و برکات بسیار فراوان بود و در آینده شاهد برکات و ثمرات بیشتر این سفر و دیدارها نیز خواهیم بود.

استقبال گرم و صمیمی مراجع از رهبری نقشه های دشمنان را خنثی کرد

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: از مدت ها قبل به وی‍ژه فتنه سال گذشته جوسازی های زیادی از سوی دشمنان، ضد انقلاب و محافل بیگانه مبنی بر وجود اختلاف بین نظام و مرجعیت شده بود،‌ اما حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و استقبال گرم علما و مراجع و اقشار مختلف مردم از ایشان تمام نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:‌ تقریبا تمامی مراجع عظام تقلید نافذ الکلمه خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و افزون بر دیدار و گفت و گو با ایشان،‌نقطه نظرات و دیدگاه های خود را با حضرت آیت الله خامنه ای مطرح کردند.

وی با بیان اینکه حوزه همواره حامی و ناصح نظام بوده و هست ادامه داد: حوزه های علمیه خاستگاه انقلاب اسلامی است و همواره به بهترین شکل ممکن از نظام و رهبری حمایت کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مقام معظم رهبری با اشراف کامل و احاطه جامعی که نسبت به مسائل مختلف به ویژه حوزه های علمیه داشتند،‌ راهکارها و بیانات دقیق خود را در جمع های مختلف حوزویان مطرح کردند و استقبال بسیار خوبی نیز از ایشان صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ابراز داشت: در سفر تاریخی و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، ‌صحنه های بسیار زیبا و حماسی خلق شد که شاید برای ایجاد برخی از این صحنه ها باید ده ها سال منتظر ماند تا دوباره چنین صحنه هایی را شاهد باشیم. /924/ت301/ج
ارسال نظرات