۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۸۹۸۲۲
حجت الاسلام منتظری:

خبرگزاری رسا با پیگیری مطالبات رهبری، اجازه ندهد بیانات و منویات ایشان فراموش شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه ، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم، از عملکرد مطلوب این رسانه حوزوی در پوشش و انعکاس سریع و دقیق اخبار سفر رهبر انقلاب به قم قدردانی کرد.
حجت الاسلام منتظري معاون آمار و بررسي حوزه علميه قم
حجت الاسلام منتظری معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را در کار خبری مرتبط با حوزه های علمیه بسیار موفق دانست.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسا با فعالیت خوب و سریع خبری عملکرد بسیار موفقی داشته است ابراز داشت: خبرگزاری رسا در انعکاس سریع و دقیق اخبار و همچنین جهت دهی مثبت اخبار موفق بوده و توانسته است اعتماد حوزویان را به خود جلب کند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حوزویان به اخبار رسا استناد می کنند ادامه داد: اخباری که خبرگزاری رسا چه به صورت پیامک و چه در قالب سایت منتشر می کند بسیار خوب است و با توجه به نقل از منابع موثق این مساله باعث شده که حوزویان به این خبرگزاری و اخبار منتشره شده از سوی این رسانه اطمینان کنند.

وی از عملکرد خبرگزاری رسا در سفر ده روزه مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم قدردانی کرد و ابراز داشت: نزدیک بودن به منابع خبری و دسترسی و انعکاس دقیق و سریع اخبار از ویژگی های بارز این رسانه حوزوی در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم بود.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: این مسائل باعث شده است که بتوان خبرگزاری رسا را در زمره اولین و برترین خبرگزاری ها دانست و ما از این جهت به دست اندرکاران خبرگزاری رسا که از افراد ولایی هستند و سعی می کنند با حفظ مصالح نظام و با رعایت دقت کامل اخبار را منتشر کنند خسته نباشید و تبریک می گوییم.

معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه ابراز داشت: خبرگزاری رسا در جریان سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم نیز در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن اخبار ایشان را منعکس و به رسالت خبری خود به خوبی عمل کرد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسا باید تبیین و پیگیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری را رسالت خود بداند تاکید کرد: این رسانه باید نسبت به پیگیری مطالبات ایشان از نهادها و دستگاه های مختلف حوزوی و استانی اهتمام داشته باشد و از مسؤولان ذیربط بخواهد که در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی چه کار کرده اند.

حجت الاسلام منتظری گفت: شما به عنوان یک رسانه حوزوی باید با برنامه ریزی مناسب، هرچند وقت یکبار به سراغ مسؤولان بروید و از آنها بخواهید که در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری چه اقدامات و فعالیت هایی را انجام داده اند.

معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه تصریح کرد: اگر رسانه ها نسبت به پیگیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای داشته باشند، این مساله باعث می شود که مطالبات و فرمایشات ایشان به ورطه فراموشی سپرده نشود و مسؤولان نیز مراقبت بیشتری داشته باشند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات