۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۹۰۰۹۹
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

بصیرت مهم ترین عامل شناخت دشمن در فضای غبار آلود فتنه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران بصیرت را مهم ترین عامل شناخت دشمن در فضای غبار آلود فتنه دانست و ادامه داد: تنها با گزینه بصیرت می توان هجمه های دشمنان را خنثی کرد.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه ساری در حسینیه عاشقان کربلا، تضعیف تفکر بسیجی را هدف اصلی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان امروز از راه جنگ نرم تلاش می کند تا به این هدف خود دست یابد.

وی با بیان این که سیاست و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تهاجمی است، افزود: امروز ایران اسلامی اجازه نفوذ دشمن به درون نظام اسلامی را نخواهد داد.

شاهچراغی با تأکید براین که بسیجی بودن تنها حضور در میدان نیست، ادامه داد: یک بسیجی باید  انسانی متعهد، با ایمان و پیرو ولی فقیه باشد.

وی افزود: هر کسی در این کشور و در هر شرایطی با هر نوع شغل و مقدورات به دفاع از انقلاب و حریم امامت و آزادگی برخیزد و دل در گرو انقلاب اسلامی و الهی داشته باشد بسیجی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره همراهی خود با نظام اسلامی ورهبری انقلاب را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در زمان حیات امام راحل همواره تابع ایشان بودند و امروز نیز تبعیت از مقام معظم رهبری را برای خود یک وظیفه می دانند.

وی در ادامه با بیان این دشمن در طول سال های اخیر از همه گزینه ها برای تخریب تفکر اسلامی در کشورهای مسلمان به ویژه ایران اسلامی استفاده کرده است، گفت: دشمن برای منحرف کردن یک فکر و ایده اسلامی در جهان هزینه‌های زیادی را می‌پردازد و ایجاد شبهه در تحرکات دشمن نخستین گام‌ها را برمی‌دارد و اگر در مرحله اول و گام نخست ورود پیدا کند گام‌های بعدی را محکم‌تر برمی‌دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود بصیرت را مهم ترین عامل شناخت دشمن در فضای غبار آلود فتنه دانست و ادامه داد: تنها با گزینه بصیرت می توان در مقابل هجمه های دشمن مقاومت کرد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: بصیرت و توجه به فتنه کمک می‌کند راه‌های ورود دشمن به حریم انقلاب کم شود و به اعتبار بصیرت نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات