۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۹۰۸۹۴
روحانی حافظ کل قرآن کریم:

انس با قرآن به انسان آرامش می دهد

خبرگزاری رسا ـ روحانی حافظ کل قرآن کریم، انس و ارتباط با قرآن کریم را مایه آرامش انسان و جامعه دانست و مردم را به توجه بیشتر به قرآن توصیه کرد.
قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام توحیدی، از روحانیان حافظ قرآن کریم، روز شنبه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین المپیاد قرآن وحدیث جامعه المصطفی العالمیه، که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به برکات حفظ و تلاوت قرآن کریم، ابراز داشت: با تلاوت قرآن کریم آرامش و طمانینه ای در انسان ایجاد می شود که با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی بیان داشت: آرامشی که انسان در انس و ارتباط با قرآن و با ذکرالله دارد، مصداق آیه شریفه«الا بذکرالله تطمئن القلوب» است.

حجت الاسلام توحیدی، با اشاره به سوابق فعالیت های قرآنی خود تصریح کرد: بنده در مسابقات و المپیاد قرآنی جامعه المصطفی العالمیه شرکت کرده و رتبه های برتر را نیز کسب کرده ام.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سال به سال این المپیادهای قرآنی پیشرفت و ارتقا کمی و کیفی بسیار خوبی داشته است و المپیاد سال جاری نیز با کیفیت و تنوع رشته های بسیار خوبی برگزار شد.

نفر برتر پانزدهمین المپیاد قرآنی جامعه المصطفی العالمیه تاکید کرد: راه ندازی بخش حدیث در این المپیاد نیز ابتکار بسیار جالب و خوبی است که می تواند در گرایش و علاقه بیشتر مردم و محققان به این حوزه مؤثر باشد.

حجت الاسلام توحیدی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر جامعه به قرآن و معارف قرآنی خاطرنشان کرد: اگر جامعه لذت ارتباط را قرآن را درک کنند، به هیچ وجه قرآن را کنار نخواهند گذاشت. /924/ت303/ع

ارسال نظرات