۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۹۱۴۱۱
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

محور وحدت در جامعه اسلامی مقام معظم رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وحدت و همدلی را موجب سعادت و پیشرفت نظام اسلامی دانست و گفت: امروز همه باید محور وحدت خود را رهبر معظم انقلاب قرار دهیم.
شوراي اداري زابل با حضور نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان زابل که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: استعداد، عشق و ولایتمداری مردم سیستان به اسلام و انقلاب موجب شده که دوستداران نظام رسیدگی به مسایل منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی، گفت: اگر در جامعه ای دروغ و تخریب پیش روی کند ولایت بی معنا می شود و باید با حمایت و پشتیبانی از همدیگر زمینه های رشد و پیشرفت را برای منطقه فراهم کنیم.

امام جمعه زاهدان، با بیان این که، از صدر اسلام تاکنون چهره های فرهنگی زیادی در این منطقه درخشیده اند به طوری که حیات جمعی حکم فرما است، خاطر نشان کرد: همه شخصیت ها، امام جمعه، فرماندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و حوزه های علمیه مکمل هم هستند و در راستای تعامل و پیشرفت منطقه تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی شیعه و سنی برابر و برادر بوده و همگام با هم حرکت می کنند و باید با دفاع از همدیگر خدمات یکدیگر را ارج دهیم.

فرماندار زابل، نیز در این جلسه با بیان این که، دولت با اقدامت زیر بنایی، سیستان را در مسیر توسعه قرار داده است، گفت: تصفیه خانه آب شهرهای سیستان و خط دوم انتقال آب چاه نیمه به شهر زابل در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

حسین کیخا، فرماندار زابل، افزود: سیستان امروز در مقایسه با گذشته از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و خدمات انجام شده دولت در منطقه بی سایقه و کم نظیر و امید به زندگی را افزایش داده است.

فرماندار زابل، عنوان کرد: احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی آب برای بخش پشت آب و رفع مشکل کمبود آب تصفیه خانه روستایی آب و فاضلاب از مهم ترین اقداماتی است که در منطقه در حال انجام است.

کیخا از احداث خط دوم انتقال آب از چاه نیمه ها به زابل خبر داد و افزود: خط دوم انتقال آب از چاه نیمه ها به شهر زابل همزمان با بهره برداری تصفیه خانه بزرگ سیستان در دهه فجر امسال موجب خوشحالی مردم دارالولایه را فراهم ساخته است.

وی، همچنین گفت: برای نخستین با از مخازن آب چاه نیمه ها، آب در نهرهای طاهری و شهر جاری شده که حدود بیست هزار هکتار از مزارع کشاورزی را آبیاری کرد.

کیخا، خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در دولت دهم مبلغ بیست میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه سیستان اختصاص داده شده است که در همین رابطه از تلاش های استاندار و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم ./940/پ202/الف

ارسال نظرات