۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۱۸۰۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تبعیت از ولایت فقیه دسیسه های دشمنان را از بین می‌برد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تبعیت از ولایت فقیه را موجب از بین رفتن دسیسه های مستکبران دانست و اظهار داشت: پیروی از مقام معظم رهبری موجب رسیدن آحاد جامعه به سرمنزله اصلی که دستیابی به قله های رفیع موفقیت است، می رساند.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، مبنی بر این که «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، اظهار داشت: همه مجالس و مراسم هایی که در سراسر جهان برگزار شده تنها به برکت از خود گذشتگی امام حسین(ع) در واقعه کربلا است و قیام اباعبدالله حسین(ع) موجب قیام سبز مهدی موعود می شود.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به شرایط بوجود آمدن فتنه، اذعان داشت: بی بصیرتی برخی نخبگان سیاسی، توجه به هواهای نفسانی، عدم پیروی از شاخص انقلاب اسلامی ایران، دنیا طلبی و حب ریاست، از شرایط بوجود آمدن فتنه در جوامع است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه سخنان خود به معنای بصیرت در اعمال و کارها اشاره کرد و گفت: روشنایی، معرفت، آگاهی کامل به شرایط زمان، اطلاع از توطئه و طراحی های دشمن، از معانی بصیرت است.

حجت الاسلام سروستانی، در ادامه سخنان خود به اقدامات دشمنان در مسایل فرهنگی اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان سال ها در تلاش بودند تا بتوانند با توسل به هر شیوه ای، عنصر اصلی هدایت جامعه که بر دوش ولایت فقیه است را در بین آحاد جامعه کم رنگ کنند؛ از این رو در فتنه سبز 88 همه عزم خود را جزم کرده تا بتوانند ولایت فقیه را از مردم جدا کنند.

مبلغ حوزه علمیه، با بیان این که بهترین شیوه برای جلوگیری و خنثی سازی توطئه های دشمنان آگاه سازی اقشار جامعه است، تصریح کرد: بر همه طلاب و روحانیان واجب است که با بصیرت افزایی و آگاه سازی در بین آحاد جامعه، همه دسیسه های جهان خواران را خنثی کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به پیام های واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: ایثار، شهادت، ایمان به خدا، عمل به دستورات خداوند، اخلاص در کارها، رستگاری، تقوا و عمل بر اساس شیوه رسول الله، از پیام های صادر شده از عاشورا است.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که مهمترین نکته در واقعه عاشورا، تبعیت یاران امام حسین(ع) از ولی فقیه زمان بود، اذعان داشت: امروزه مهمترین مسأله ای که موجب از بین رفتن توطئه های دشمنان می شود، تبعیت از ولایت فقیه است؛ چرا که پیروی از مقام معظم رهبری ما را به سرمنزله اصلی که دستیابی به قله های رفیع موفقیت است می رساند./945/ت303/ص
ارسال نظرات