۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۳۹۰۵
مسؤول کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر خراسان شمالی:

بهره‌گیری از توان هنرمندان در برنامه‌های دهه فجر ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر خراسان شمالی گفت: ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی، فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هنرمندان و بهره گیری از توان آنان در برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف این ستاد است.
دهه فجر، انقلاب، بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، محمدرضا سوقندی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پررنگ مردم برگزار می‌شود.

سوقندی مردمی بودن، محتوایی و غنی‌شدن برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر را از مهم‌ترین رویکردها در اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و بر تلاش جامعه فرهنگی‌ و هنری در راستای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه های دهه فجر تأکید کرد و افزود: مراد از فعالیت فرهنگی و هنری توجه به محتوای فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل جوان اظهار داشت: بعد از گذشت 32سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید تولیدات فرهنگی، هنری در شأن این حرکت عظیم باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: ارائه تصویری هنرمندانه از انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت هنرمندان و بهره گیری از توان آنان در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف کمیته فرهنگی و هنری است.

سوقندی برپایی شب‌های شعر‌، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های کتاب، برپایی مسابقات فرهنگی‌ و هنری، جشنواره فیلم‌، تجلیل از برترین‌های‌، فرهنگی، برگزاری جشنواره خوشنویسی، ارائه آثار هنری و کتابت شعارهای انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این ستاد برشمرد.

گفتنی است، در این جلسه اعضای کمیته فرهنگی و هنری ستاد و مسؤولان انجمن‌های فرهنگی‌ و هنری برنامه‌های خود را اعلام کردند.‌/966/پ203/س
ارسال نظرات