۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۹۴۱۳۴
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران:

مردم در 9 دی نشان دادند محاسبات مصلحت اندیشانه برخی از خواص را برنمی تابند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، حضور همه جانبه ملت ایران در حماسه نهم دی ماه سال 88 را تلنگری به برخی از خواص عنوان کرد و گفت: مردم در 9 دی نشان دادند محاسبات مصلحت اندیشانه برخی از خواص را برنمی تابند.
حجت الاسلام سيد مهدي حسيني معاون آموزش حوزه هاي علميه خواهران
حجت الاسلام سید مهدی حسینی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نهم دی ماه را یکی از حماسه های بزرگ ملت بصیر و فهیم ایران ارزیابی کرد.

وی بیان داشت: پس از مدت ها غبار آلود کردن فضای کشور توسط عوامل داخلی و خارجی استکبار جهانی، مردم با درس هایی که از عاشورای امام حسین(ع) گرفته بودند به صحنه آمدند و به بهترین شکل ممکن از ارزش های دینی و مقدسات دفاع کردند.

این مسؤول حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: مردم توانستند غبارهای تیرگی که جلوی بصیرت واقعی را می گرفت کنار بزنند و با یک نگاه عمیق و هوشمندانه به صحنه آمده و با حمایت از ولی امر مسلمین بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و دشمن را مایوس کردند.

حجت الاسلام حسینی، بصیرت ملت ایران را عامل مهمی در مایوس شدن دشمنان دانست و بیان داشت: شیطان صفتان هرگاه موفق بوده اند، مردم کوتاه بین و بی بصیرت روبروی شان بوده است، مردمی که آینده نگر و تابع ولی امر مسلمین هستند کمتر به خطا می افتند، مردم ما در حوادث بعد از انتخابات این مساله را ثابت کردند و طومار فتنه را پیچاندند به گونه ای که اربابان خارجی و داخلی به طور کلی ناامید شدند.

وی ادامه داد: اینها به برکت خون امام حسین(ع) و تاسی از آن حضرت است، مردم از نورافشانی آن امام همام استفاده کرده و از این طوفان بلا به ساحل امن روی آوردند، باید این نعمت را شاکر بود و با خدمت گذاری بیشتر به مردم حق آنان را ادا کرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مردم ما همواره بیدار و هوشیار بودند، اما غبار فتنه ها و تبلیغات گسترده ماهواره ها، سایت ها و فضای سایبری باعث شده بود که بخشی از حقایق را متوجه نشوند و بخشی فریب شبهه افکنی ها را خوردند.

وی ادامه داد: با روشن شدن حقایق و کنار رفتن غبارها مردم بیدارتر شدند و البته در نهم دی ماه نشان دادند که از خواص بیدارتر هستند و با حضور همه جانبه خود تلنگری به برخی از خواص زدند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: برخی از خواص در این قضایا قصد داشتند با محاسبات مصلحت اندیشانه پیش بروند، اما مردم این تصمیمات را برنتابیدند و مصحلت اسلام و انقلاب و ارزش های دینی را بر مصلحت های حزبی و سیاسی ترجیح دادند، این درس بزرگی بود که مردم از تاریخ عاشورا گرفتند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات