۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۹۴۱۵۳
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه ای:

رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری باعث فرو نشاندن فتنه شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در فرونشاندن فتنه 88 و تبدیل آن به اتحاد جامعه اسلامی را نعمتی بزرگ دانست.
مركز مديريت حوزه علميه خواهران



به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، اعلام کرد: «انقلاب اسلامی ایران که به برکت مجاهدت صدها هزار دلداده ی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تشکیل شده است و اکنون سکاندار کشتی هدایت دینی در عرصه گیتی می باشد مرهون درس بزرگی است که از حماسه سرخ حسینی آموخته است.

این نظام به تأسّی از ایثارگری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران و اصحاب آن امام همام همواره در پذیرش و بسط و توسعه آموزه های این مدرسه عظیم انسانیت کوشیده و خواهد کوشید.
بی شک – اسلامی که به واسطه خون مظلوم کربلا احیا شد، و به استقامت کربلای حسینی حضرت زینب کبری سلام الله علیها همچون دُرّی گرانمایه، اصیل و ناب ماند، پایه و اساس تشکیل انقلابی شد که شعارش حیات اسلام و همتش گسترش فرهنگ دینی در عالم بشریت است.

قطعا فتنه انگیزی که در سال 1388 به بهانه های واهی سر منشأ اعمالی بودند که نتیجه آن هتاکی عده ای خود فروخته ناآگاه به مقدسات دینی و اعتقادات شیعی، آن هم در مملکتی که خاستگاه تفکر و عمل به آموزه های اهل بیت پیامبر اعظم علیهم السلام بوده و هست، باور نداشتند که این امت ولایتی خود را سرباز مکتب شهادت و شهامت می دانند و در این راه از بذل مال و جان خویش ابائی ندارند.

مدیریت مقام معظم رهبری مد ظله العالی در فرونشاندن فتنه مذکور و تبدیل آن به اتحاد جامعه اسلامی، نعمتی است که یادآور کلام آن قائد عظیم الشأن است که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

ما مسئولین، موسسین و مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در سالروز نهم دی و آفرینش حماسه شیعیان ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از حریم الهی و محکومیت خود باختگان متهتک به ساحت ائمه اطهار علیهم السلام بار دیگر بر تبعیت خویش از حرکت امام حسین علیه السلام تاکید نموده و مجدانه از مسئولین امر درخواست می کنیم مسببین این اعمال شیطان پسندانه و حامیان ایشان را که همانا فتنه گران در جامعه علوی هستند محاکمه نموده و با این کار قلب امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و انصار ایشان را التیام بخشند.» /901/د102/ع

ارسال نظرات