۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۹۴۱۶۷
نهم دی؛

آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد پنجشنبه 9 دی ماه در قم برگزار می شود.
آزمون
به گزارش خبرگزاری رسا، کمال اکبری، رییس دانشکده صدا و سیمای قم گفت: دانشکده صدا و سیما از دو طریق آزمون سراسری و اختصاصی جذب دانشجو می‌کند که آزمون دانشکده صدا و سیمای در قم، ویژه طلاب برگزار می‌شود.

اکبری بیان کرد: آزمون اختصاصی این مرکز با همکاری وزارت علوم و سازمان سنجش، نهم دی ماه در قم برگزار می شود و هدف از برگزاری آزمون جذب طلاب به منظور تامین پرسنل و متخصصان مورد نیاز در صدا و سیما است.

وی گفت: با توجه به اینکه آزمون سراسری جواب‌گوی نیازهای سازمان صدا و سیما نیست به همین دلیل آزمون اختصاصی برگزار می‌شود.

رییس دانشکده صدا و سیمای قم در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی این مرکز اظهار داشت: افراد مورد نظر در این آزمون جذب می شوند و هدف گذاری سوالات و محتوای علمی باعث می شود این آزمون دقیق تر و علمی تر برگزار شود.

اکبری یکی از نیازهای سازمان صدا و سیما در مراکز استانها را جذب نیروهای بومی اعلام کرد که طلاب و فضلا بتوانند درهمان استان مشغول به کار شوند.

رییس دانشکده صدا و سیمای قم افزود: طلاب بعد از اتمام تحصیلات خود در این مرکز به استانها معرفی می‌شوند تا خلاهای موجود در صدا و سیمای مراکز استانها رفع شود.

گفتنی است، این آزمون پنجشنبه 9 دی ماه از ساعت 9 صبح در دانشکده صدا و سیمای قم،‌ واقع در بلوار امین، جنب صدا و سیما برگزار می شود. /901/د102/ص
ارسال نظرات