۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۹۴۲۳۷
بیانیه بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت 9 دی:

9 دی یک نماد مردمی در برابر دفاع از ارزش‌های انقلاب مقابل سران فتنه است

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج جامعه زنان کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی یک نماد مردمی در برابر دفاع از ارزش‌های انقلاب مقابل سران فتنه است، در این روز معلوم شد تا وقتی مردم در سایه ارزش‌های والای انقلاب پای‌مردی و ایستادگی کنند آسیب‌پذیر نیستند.
حماسه نهم دي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه زنان، در این بیانیه آمده است: نهم دی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است روزی که ملت سرافراز ایران در تجمع بزرگ و میلیونی خود استکبار جهانی را به زانو در آوردند و با حرکتی خودجوش در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی به خیابان آمدند و بار دیگر به ولایت لبیک گفتند.

در این روز ملت بزرگ ایران بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و درسی بزرگ به تمامی فتنه گران دادند ملت ایران در این روز حضور میلیونی در صحنه را امری ضروری دانسته و با تجمع بزرگ عاشورایی خود بر فضای غبار آلود کشور خط پایان کشید و اعلام کرد هیچ گاه در برابر کسانی که هدفشان تضعیف انقلاب است، سکوت نمی کنند.

ملت ایران بار دیگر در این روز ثابت کرد که در کنار اسلام و نظام قرار دارد و به تجدید پیمان با آرمان های اصیل انقلاب پرداخت تا درسی باشد برای دشمنان این سرزمین که در خیال واهی خویش در پی جدایی مردم و نظام از یکدیگر بودند.

مردم مسلمان و انقلابی ایران در این روز نشان دادند که پیوندشان با نظام جمهوری اسلامی ایران پیوندی اعتقادی ، عاطفی و برخاسته از ایمان قلبی است که بر اساس امت و امامت طراحی و سازماندهی شده است و در حالی که غرب تلاش داشت تا از فتنه عاشورا به عنوان اقدامی برای تخریب جایگاه ایران اسلامی در میان کشورهای مسلمان و در نهایت به چالش کشیدن جایگاه بین المللی ایران بهره برداری کند حماسه نهم دی خط بطلان بر همه این تحرکات بود.

9 دی یک نماد مردمی در برابر دفاع از ارزش‌های انقلاب مقابل سران فتنه است، در این روز معلوم شد تا وقتی مردم در سایه ارزش‌های والای انقلاب پای‌مردی و ایستادگی کنند آسیب‌پذیر نیستند از این رو بایستی این روز به عنوان یک نماد تاریخی همیشه مورد تجلیل قرار گیرد.

حماسه نهم دی به اعتراف بسیاری از محافل رسانه ای و سیاسی غرب تا سال ها انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد و جهانیان را به تعظیم در برابر اراده و وحدت ملی ایران وادار ساخت.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن تقدیر مجدد از ملت حماسه‌ساز ، همچون گذشته آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و مبارزه با استکبار اعلام می‌دارد واز همگان می خواهد تا از دستاوردهای بزرگ این روز دفاع نمایند. /901/د102/ع

ارسال نظرات