۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۴۴۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

حماسه نهم دی روز بصیرت و بیداری ملت ایران در مقابله با فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه 9 دی را نمایش شعور سیاسی و همراه با بصیرت ملت ولایت مدار ایران اسلامی در مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی مظهر رشد سیاسی و اجتماعی مردم ولایتمدار است و در این روز مردم تشخیص دادند که نظام در خطر است و تکلیف شرعی است که همه با هم وارد صحنه شوند.

وی تصریح کرد: در واقع آگاهی مردم باعث شد که دشمن متوجه شود دست از این انقلاب و آرمان های آن بر نخواهد داشت و با حرکت خود نشان دادند که دشمنان داخلی و خارجی اسلام هیچگونه جایگاهی ندارند و مردم ما آگاهانه دشمن را سر جای خود نشاندند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با بیان این که مردم ایران اسلامی با بصیرت در راهپیمایی 9 دی سال گذشته برای دفاع همه جانبه از مقام عظمای ولایت وارد صحنه شدند، بیان داشت: طی عمر با برکت نظام اسلامی همواره مردم با حضور در صحنه های مختلف از اصل ولایت فقیه پاسداری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که هتک حرمت فتنه گران در عاشورای حسینی سال 88 اتفاق افتاد یادآور شد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با درک سیاسی نشان دادند با تبعیت از فرهنگ عاشورایی در برابر همه توطئه های داخلی و خارجی دشمنان اسلام ایستاده اند.

وی حضور حماسی ملت ایران در نهم دی سال گذشته را روز بصیرت و بیداری امت اسلامی در مقابله با فتنه گران دانست و گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی که همیشه به دشمنان نشان دادند میزان حال افراد است و باید در مسیر خط امام بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: ملت ولاتی مدار ایران اسلامی با بیعت مجدد خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی به دشمنان فهماندند نمی گذارند کشور به دست نااهلان بیفتد و امروز دینداری کافی نیست و دینداری باید با بصیرت همراه باشد، همانگونه که علت پیروزی ملت ما بیداری و رهبر معظم انقلاب دارای این بصیرت بود.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: شناخت فتنه بسیار دشوار است و تنها افراد با بصیرت می توانند تشخیص دهند و چه بسیار افراد دیندار بودند، اما بیدار نبودند./950/ت302/الف
ارسال نظرات