۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۹۵۰۳۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

توطئه های دشمنان در مقابل اراده ملت ایران تأثیری ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امام زمان (عج) حافظ نظام اسلامی است، گفت: دشمنان بدانند که توطئه های آنها در مقابل اراده ملت ایران اسلامی تأثیری ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه این هفته بهشهر با گرامیداشت چهلمین روز از شهادت شهید شهریاری، اظهار داشت: دشمنان بدترین شیوه مرگ را برای ایران و ایرانیان خواهان هستند و با ترور شخصیت ها به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

وی افزود: ترور دانشمندان، علمی، اعتقادی و فن آوری ما در واقع دشمنی با ایران و اسلام است که در قالب این ترور ها نمود پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، بیان داشت: دشمنان این شیوه را در عراق پیاده کردند و با ترور صدها دانشمند عراقی، اوضاع آن کشور را بهم ریختند، اما در ایران هیچگاه شاهد چنین وضعیتی نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: دانشمندان ما را امام زمان(عج) نگهداری و حفاظت می کند و هیچ یک از ترفندها و ترور آنان بر اراه این ملت، تاثیر گذار نیست.

امام جمعه بهشهر با اشاره به تلاش های شبانه روزی دشمنان برای سست کردن اعتقادات نسل جوان، گفت: اکنون دشمن با حمله بر اعتقادات ملت و به خصوص فرزندان ما، در پی ایجاد رخنه و شکاف در صفوف ایران اسلامی است که باید آگاه باشیم.

وی بیان داشت: باید مراقبت کرد که آلودگی اخلاقی از بسیاری از ویروس ها بدتر و خطرناکتر است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، گفت: فرزندان ما با اعتقاد به مبانی اسلام و اهل بیت(ع) از بسیاری از خطرات در امان هستند و اگر فرزندان مان از اهل بیت(ع) عاشورا و امام حسین (ع) جدا شوند، خالی از همه چیز می شوند و نگهداری آنان بسیار مشکل و طاقت فرسا است.

وی با اشاره به هدفمند کردن یارانه ها، افزود: این جریان باید همه ما را به صرفه جویی و جلوگیری از اسراف رهنمون کند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد: اگر هدفمند کردن یارانه ها، در کشور اجرایی نمی شد، آینده متضرر می شدیم و از بسیاری از پیشرفت ها عقب می ماندیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، تاکید کرد: این قانون باید با مدیریت درست در جامعه انجام شود و هوشمندانه عمل کنیم و حرف و سخنان دشمن در ما تاثیر نداشته باشد چرا که در 32 سال گذشته دریافتیم که دشمنان حتی برای لحظه ای نیز خیر را برای ملت ایران نمی خواهند.

خطیب جمعه بهشهر، همچنین با تسلیت به مناسبت فقدان حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد ایازی، مسؤول حوزه علمیه رستمکلا، اظهار داشت: این روحانی والا مقام و خانواده بزرگوار ایشان خدمات شایسته ای را به نظام و اسلام ارائه داده اند.

وی گفت: فقدان این بزرگوار، خسارت شدیدی بر جامعه و طلاب جوان این حوزه است که برای این روحانی جلیل القدر علو درجات را از خداوند مسئلت دارم./950/پ202/الف
ارسال نظرات