۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۹۵۱۳۵
امام جمعه سراب:

مبارزه با حجاب و عفاف، دستور کار دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: 75سال بعد از واقعه تأسف بار و نفرت انگیز کشف حجاب، دشمنان همچنان با انواع ترفندها و توطئه‌ها سعی در کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه ‌دارند.
حجاب
حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، با اشاره به سالروز صدور فرمان ننگین کشف حجاب از سوی رضا‌خان گفت: اجرای توطئه کشف حجاب و صدور دستور بی حجابی از سوی دستگاه وابسته پهلوی یادآور عمق کینه و نفرت بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی ملت مسلمان ایران از شعائر و تعالیم نجات بخش اسلامی است.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به این‌که صدور دستور کشف حجاب گامی برای سوق دادن جامعه به سوی بی‌دینی و بی‌غیرتی بود، اظهار داشت: دشمنان به خوبی به نقش سازنده دین در جامعه آگاه هستند؛ بنابراین هر جا که فرصتی می‌یابند ‌علیه دین خدا توطئه چینی می‌کنند.

امام جمعه سراب تصریح کرد: 75سال بعد از واقعه تأسف بار و نفرت انگیز کشف حجاب دشمنان همچنان با انواع ترفندها و توطئه‌ها سعی در کمرنگ‌کردن حجاب و عفاف در جامعه را دارند.

وی ادامه داد: مبارزه با حجاب و عفاف در دستور کار طراحان جنگ نرم ‌علیه ملت ایران قرار دارد و دشمنان برای از بین بردن شعائر اسلامی به تهاجم و قتل عام فرهنگی روی آوردند.

رشتبری با تأکید بر وظیفه مهم دستگاه‌ها و ارگان‌های دخیل در مسائل فرهنگی کشور ابراز داشت: هم اینک 26دستگاه و نهاد مرتبط با مسائل فرهنگی وجود دارند که باید با سیاست‌گذاری واحدی با معضل رواج بدحجابی و کمرنگ‌شدن عفاف در جامعه برخورد کنند.‌/949/ت302/س
ارسال نظرات