۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۹۵۷۸۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

ولایت مداری و بصیرت ملت ایران عامل پایداری انقلاب اسلامی بوده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که نهضت اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و حضور ملت ایران در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مهم ترین عامل پایداری این انقلاب بوده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جلسه مسؤولان کمیته قرآن روستایی ستاد برگزاری دهه فجر استان خاطر نشان کرد: دهه فجر تداوم تلاش و همبستگی مردم و تحقق تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی و مایه شکوفایی است.

وی یادآور شد: باید نوعی جاذبه های جدی تر و جالب تر در مساجد به وجود آید، زیرا این انقلاب عظیم در مساجد به پیروزی رسید و مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ما هرچه داریم از قرآن کریم است، ادامه داد: اگر انقلاب، به رهبری امام راحل به پیروزی رسید همه از برکت قرآن بوده است و امروز گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی یک ضرورت مهم است.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف جامعه مشکلات فرهنگی و اجتماعی را به حداقل خواهد رساند، تصریح کرد: امروز عامل اصلی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در جوامع نو توجهی به کلام الهی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، آن را یادآور وحدت و همدلی ملت ایران در برابر نظام پادشاهی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تبعیت از مولا و مقتدای خود نظام دو هزار و 500 ساله پادشاهی را در ایران برچیدند و یک نظام کاملاً اسلامی را پایه گذاری کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که ارزش های انقلاب اسلامی باید بیش از پیش به نسل جوان انتقال داده شود، ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان ناگفته های انقلاب اسلامی به جوانان است.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که نهضت اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و حضور ملت ایران در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مهم ترین عامل پایداری این انقلاب بوده است.

وی با بیان این که مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر برای جامعه تبیین کنند، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از سی سال گذشته خدمات بسیاری در بخش های مختلف ارائه داده است که باید بازگو شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در مراسم دهه فجر، خواستار مشارکت هر چه گسترده مردم در این ایام شد./950/پ202/الف
ارسال نظرات