۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۹۶۱۷۶
آیت الله حیدری:

ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های کشور های غربی نمی شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، مردم ایران را ملتی استوار و پایبند به آرمان های ایران سرافراز اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های کشور های غربی نمی شود و با قاطعیت از حق مسلم دفاع می کند.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: تقوای الهی به معنای اطاعت از فرامین الهی و ترک محرمات و اعمال ناپسند است که در این صورت خداوند از انسان خشنود می شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان به روز رحلت آیت الله شیخ جعفر شوشتری در سال 1303 اشاره کرد و اذعان داشت: مرحوم شیخ جعفر شوشتری از علمای طراز اول شیعیان بود که همواره سخنرانی های با شکوهی در وصف اهل بیت (ع) و شهادت امام حسین(ع) می کرد.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به دشمن ستیزی آیت الله شیخ جعفر شوشتری، تصریح کرد: ایشان همواره انحراف سران اسلامی از معیارها و قوانین اسلامی و دل بستن آنان به ظواهر مادی و عقاید کافران و فرنگیان را عامل بدبختی و مشکلات مسلمانان می دانست و به مردم درس بصیرت و هوشیاری می داد.

آیت الله حیدری، به طرح امنیتی مالک اشتر در اهواز اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح که یکی از بهترین طرح های اجرایی در اهواز است موجب کاهش جرایم و تخلفات در اهواز شده است که ما باید قدردان زحمات شایان نیروی انتظامی و بسیجیان جان بر کف این مرز و بوم باشیم که موجب آسایش و آرامش مردم عزیز اهواز شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطبه های نماز جمعه، با اشاره به این که آغاز طرح مالک اشتر که موجب کاهش بیش از 35 درصد از تخلفات و جرایم در اهواز شده است، گفت: قبل از آغاز این طرح، اراذل و اوباش با کمال آرامش به کارهای خبیثانه خود می پرداختند و کسی هم قادر به اعتراض نسبت به اقدام های آنان نبود، اما خوشبختانه با آغاز این طرح دست فسادگران ، تجاوزگری و غارتگری از جامعه برداشته شد و مردم با کمال آرامش می توانند به کارهای روزمره خود بپردازند.

آیت الله حیدری، به مذاکرات گروه 1+5 با ایران و موفقیت چشم گیر هیأت ایرانی در استانبول اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم هشت نماینده ایرانی همانند مذاکرات دوره قبل، با قاطعیت در برابر آنها حاضر شده، پاسخ یاوه گویی های آنان را بدهند و پیروز میدان شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، به حق مسلم ملت ایران که ادامه دادن به غنی سازی اورانیوم است اشاره و تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های کشور های غربی نمی شوند و اجازه نخواهند داد که حتی یک سر سوزن از حق مسلم آنان پایمال شود./945/پ201/ص
ارسال نظرات