۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۹۶۴۱۸

برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با حضور اعضای این کمیته تشریح شد.
برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی تشریح شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، بهروز علیزاده، رییس دارالقرآن تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، امروز در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و قرآنی، ختم قرآن، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

بر اساس اعلام نماینده سپاه شهدا‌ی آذربایجان غربی در این جلسه، برگزاری مسابقات قرآنی در هشت رشته شامل قرائت، درک مفاهیم هشت جزء اول قرآن کریم و حفظ قرآن کریم بیست جزء، ده جزء، سی جزء و یک جزء و همچنین میزبانی مسابقات قرآنی نیروهای مسلح از برنامه‌های این نهاد همزمان با دهه فجر است.

نماینده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه به همراه صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز برگزاری زیارت از راه دور، محفل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه قرآنی، تجلیل از خادمان قرآنی، راه‌اندازی مدارس قرآنی به تعداد 424 با زیر پوشش قرار دادن 36 هزار دانش آموز و اطلاع رسانی به موقع برنامه‌های دهه فجر را از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود عنوان کردند.

قابل ذکر است، در این جلسه نماینده‌های ادارات فرهنگ ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش و سپاه شهدا‌ی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی حضور داشتند.

جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد./936/پ202/س

ارسال نظرات