۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۹۶۶۰۳
به همت حوزه علمیه تبریز؛

چهارمین مرحله طرح ملی رحمت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین مرحله طرح ملی رحمت به همت استادان حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز خبر داد.
طرح رحمت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نسرین پیرسمساری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به تشریح برنامه های کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی پرداخت.

وی از برگزاری چهارمین مرحله طرح ملی رحمت به همت اساتید حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مدیریت طرح را به حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز پیشنهاد داده بودیم که با عدم موافقت این مرکز علوم دینی مواجه شدیم.

پیرسمساری ادامه داد: با این حال استادان سطح سه حوزه علمیه خواهران صادقیه به عنوان مدرس در چهارمین طرح ملی رحمت در استان با این اداره کل تعامل و مشارکت دارند.

وی با بیان این‌که تا پایان سال‌جاری 10 هزار نفر در طرح ملی رحمت آموزش می بینند، گفت: 52 هزار نفر نیز در 475 پایگاه آموزشی با حضور 120 استاد در چهارمین مرحله طرح رحمت استان آموزش خواهند دید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: همه برنامه‌های این مرکز بر اساس کارهای کارشناسی و پژوهشی است که در این راستا از پژوهش ها و پایان نامه‌های حوزوی استان نیز بهره‌مند شده‌ایم.

وی در ادامه از برگزاری همایش نیمکت‌های سوخته در شهرستان میانه خبر داد و گفت: این همایش یازدهم بهمن با هدف گرامی‌داشت شهدای بمباران مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه برگزار خواهد شد.

پیرسمساری با اشاره به برگزاری بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، عقیدتی، ورزشی و هنری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، همایش سه هزار نفری بانوان، 12 ختم قرآن، برگزاری همایش نقش زنان در مدیریت بحران، اجرای طرح ملی توانمندسازی استعداد‌های زنان و دختران روستایی، دومین نشست تخصصی بررسی سیاست های قانون پنجم توسعه در سطح شمال غرب و آزادی زندانیان زن جرائم مالی کمتر از 100 میلیون ریال زا جملهخ این برنامه‌ها است./935/پ202/س
ارسال نظرات