۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۶۷۱۴
استاندار قم:

خیزش بیداری کشورهای اسلامی ناشی از تاثیرات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با تحلیل تحولات اخیر جهان اسلام، بیداری امت های اسلامی را به برکت نظام اسلامی ایران دانست و دستاوردهای جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف را موجب تحیر جهانیان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسی پور استاندار قم، روز شنبه در مراسم آغاز بکار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری و فناوری استان قم در مجتمع امام خمینی(ره) قم با تبرک دهه مبارک فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را بی بدیل توصیف کرد.

استاندار قم با بیان اینکه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، جهانیان را حیرت زده کرده است، گفت: بحمدلله به برکت انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران اسلامی با اقتدار سیاسی همراه شده است.

وی ابراز داشت: در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران صاحب دستاوردهای بسیار فراوانی شده است که این وضعیت با قبل از انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام موسی پور با بیان اینکه در مذاکرات ژنو و استانبول شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی بودیم، تاکید کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در این گفت و گوها با شجاعت از حقانیت کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به تحولات سیاسی اخیر در جهان و سقوط دولت تونس و اعتراضات مردم مصر علیه رژیم دیکتاتور این کشور، گفت: خیزش بیداری امت های اسلامی ناشی از تاثیرنفوذ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام موسی پور تصریح کرد: امروز در عرصه های اقتصادی جهان شاهد بحران ها و طوفان های زیادی هستیم، اما خوشبختانه در جمهوری اسلامی با همراهی و همکاری مردم بزرگ ترین طرح اقتصادی بدون کوچک ترین تبعاتی در حال اجرا است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی قم، خواستار تدوین سند راهبردی فناوری نانو در این استان شد و خاطرنشان کرد: نهادهای دست اندکار در این زمینه باید بسترهای لازم تدوین این سند را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه نوآوری اگر نیازی را مرتفع نکند، چندان ثمر و ارزشی نخواهد داشت، ابراز داشت: در استان قم استعدادهای بسیاری وجود دارد که باید با برنامه ریزی مناسب از این استعدادها بهره گرفته شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات