۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۹۶۸۴۶
رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور:

بصیرت سد محکمی در برابر فتنه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور بصیرت را بهترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان دانست و گفت: ملتی که بصیرت داشته باشد در دام فتنه های دشمنان گرفتار نمی شود.
حجت الاسلام تقوي
حجت الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، در حاشیه سفر خود به مازندران در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد گفت: در بسیاری از شهرها مکان مناسبی برای اقامه نمازجمعه وجود ندارد و نمازگزاران برای انجام این فریضه الهی با مشکل روبرو هستند.

وی، نبود مصلی در بسیاری از شهرها را مهم ترین مشکل ستادهای نمارجمعه در کشور بیان کرد و افزود: مساجد موجود نیز در این شهرها جوابگوی جمعیت نمازگزاران جمعه نیست.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: نبود مکان مناسب برای اقامه نماز جمعه به حدی است که این فریضه مهم در بسیاری از شهرها در سالن های ورزشی و پارک ها برپا می شود و نمازگزاران در برف و باران زمستان و زیر آفتاب سوزان تابستان به اقامه نماز پرفضیلت جمعه می پردازند.

وی با اشاره به این که نماز جمعه هر هفته در 650 شهر کشور برپا می شود، گفت: 31هزارنفر نیز در ستادهای برگزاری نمازجمعه در کشور با ائمه جمعه همکاری می کنند.

رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور همچنین، وحدت و یکپارچگی را مهم ترین نیاز امروز ملت ایران دانست و افزود: وحدت برای اقتدار ملت اسلامی و زمینه سازی برای جهش های بالاتر امری ضروری است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران در سایه وحدت و یکپارچگی توانسته همه توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کنند.

حجت الاسلام تقوی بر افزایش بصیرت ملت ایران تاکید کرد و گفت: ملتی که بصیرت داشته باشد در دام فتنه های دشمنان گرفتار نشده و سعی می کند زندگی را به شکل مطلوبی پیش ببرد.

رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور مقابله با تهاجم فرهنگی را یکی از جهت گیری های نمازجمعه عنوان و خاطرنشان کرد: نمازجمعه مردم را به هویت اصلی و حقیقی آن ها پیوند می زند./950/ ت302/ص
ارسال نظرات