۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۷۲۰۵
استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت الهی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه های دین مبین اسلام و سیره پیامبر اعظم(ص) شکل گرفت، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت الهی در جهان است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در سومین روز از برنامه های یوم الله دهه فجر در استانداری مازندران، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز حاکمیت خدا در سراسر جهان دانست و گفت: امروز موج اسلام خواهی و ظلم ستیزی در سراسر جهان به راه افتاده که نشانه صدور پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیاست.

طاهایی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، افزود: نهضت عظیم اسلامی که امام راحل با همراهی ملت آن را آغاز کرد امروز زمینه ساز بسیاری از حرکت های آزدای خواهانه در دنیا شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در دنیا نقش آفرینی می کند، ادامه داد: همه سلطه گران عالم به نقش کلیدی ایران اسلامی در جهان اذعان دارند.

استاندار مازندران، پیروی از ولایت فقیه را رمز پیروزی ملت ایران بر همه توطئه های دشمنان دانست و تصرح کرد: ولایت فقیه ادامه دهنده راه انبیاء و ائمه معصومین که همان اجرای حدود الهی است.

وی با اشاره به توطئه های سی سال گذشته دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با تکیه بر ارزش های دینی و تبعیت از ولایت فقیه همه توطئه های دشمنان را خنثی و امروز به اوج اقتدار رسیدند.

طاهایی با اشاره به کاستی ها و نارسایی های این استان قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: با استقرار حکومت اسلامی در کشور زمینه رشد و تعالی در همه بخش های جامعه و در استان مازندران فراهم آمد.

وی با اشاره به وجود سه هزار و 200 روستا در مازندران، بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد روستاهای استان پیش از پیروزی انقلاب از نعمت برق بی بهره بوده و هیچ یک شهرها و روستاها نیز گازدار نبودند.

طاهایی یکی از محوری ترین ظرفیت های استان را کشاورزی دانست و ادامه داد: بی توجهی رژیم سابق به این بخش، موجب صدمات زیادی به استان شد که بحمدلله با پیروزی انقلاب اسلامی این ظرفیت استان در حال شکوفایی و حرکت در مسیر کشاورزی مدرن و مکانیزه قرار دارد.

استاندار مازندران احداث سد شهید رجایی، سد آیت الله صالحی مازندرانی(البرز) و آغاز عملیات سد هراز را نمونه بارز توجه نظام و دولت به ظرفیت های آب و خاک استان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو کارگروه ویژه برای بررسی ظرفیت های آب و خاک استان در دولت تشکیل شده است.

وی پیشرفت چشمگیر کشور در دانش نانو را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در این زمینه استان مازندران با محوریت دانشگاه صنعتی نوشیروانی اقدامات مهمی انجام داده که بخشی از بودجه سفر سوم هیأت دولت به استان نیز به تدوین سند نانو اختصاص یافت./950/پ202/س  
  
ارسال نظرات