۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۹۷۷۷۴
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای؛

22 بهمن الهام بخش حرکت‌های عظیم مسلمانان منطقه علیه حاکمان سازشکار است

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای با دعوت از ملت سرافراز ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بر پیروی از رهبر فرزانه انقلاب تا پیروزی نهایی و فتح سنگرهای کلیدی جهان تاکید کرد.
راهپيمايي
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای با دعوت از ملت سرافراز ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بر پیروی از رهبر فرزانه انقلاب تا پیروزی نهایی و فتح سنگرهای کلیدی جهان تاکید کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بهمن ماه تداعی‌گر خروش امواج بنیان بر افکن خشم مسلمانان به جان آمده از ظلم و استبداد سردمداران اسلام‌ستیز دل به بیگانه سپرده است.

ایام‌الله دهه فجر سالروز فرو ریختن کاخ‌های دستگاه اهریمنی سلطنت طاغوتیان و بنیان نهادن نظام مقدس اسلامی به دست با کفایت بزرگ مردی از تبار ابراهیم بت‌شکن‌(ع) و فقیهی شجاع از دودمان مطهر حسین‌(ع)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی‌(ره) است.

تقارن یوم‌الله بیست و دوم بهمن در سال جاری با ربیع‌المولود نبی مکرم اسلام‌(ص) و امام جعفر‌صادق‌(ع) یادآور فرو افتادن طاق کسری، نماد قدرت‌های پوشالی و الهام بخش حرکت‌های عظیم و پرخروش مسلمانان منطقه بر علیه حاکمان سازشکار است.
حاکمانی که طی سالیان طولانی حاکمیت خویش، راه جدایی از امت اسلام را طی نموده و عزت و عظمت مسلمانان مظلوم را ذلیلانه پیشکش صهیونیست‌های جنایتکار نموده‌اند.

این سنت محتوم و تخلف ناپذیر الهی است، همان‌گونه که ولی‌امر مسلمین در خطبه تاریخی نماز جمعه خود بیان فرمودند: این سرنوشت شوم در انتظار دیر هم پیمانان آنان را خواهد گرفت که «وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیَزْدَادُوا إِثْمًا وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِینٌ.» ( آل عمران : 178 )

حوزه‌های علمیه همپای ملت بزرگ انقلابی و هوشیار ایران اسلامی در راهپیمایی سراسری یوم‌الله بیست و دوم بهمن، ضمن اعلام حمایت و پشتبانی از خروش اسلامی مردم مظلوم و شریف کشورهای اسلامی بر ایستادگی و تداوم راه نورانی امام بزرگوار و پیروی آگاهانه از رهبری حکیمانه قائد عظیم‌الشان خود، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پای فشرده و تا پیروزی نهایی و فتح سنگرهای کلیدی جهان از حرکت باز نخواهد ایستاد. « وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» /901/د102/ص
ارسال نظرات