۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۹۸۵۶۰
هم صدا با مردم سراسر کشور صورت گرفت؛

اعلام انزجار نمازگزاران ساری از حرکت های نفاق آلود سران فتنه

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران مرکز استان امروز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در محکومیت اقدام سران فتنه در 25 بهمن، مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان ساعت ساری را راهپیمایی کردند.
اعلام انذجار نمازگزاران ساروي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نمازگزاران مرکز استان مازندران امروز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در محکومیت اقدام سران فتنه در 25 بهمن، مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان ساعت ساری را راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر موسوی، مرگ بر خاتمی، مرگ بر کروبی، شعار ما یک کلام، محاکمه والسلام ضمن اعلام انزجار از سران فتنه از قوه قضائیه خواستند تا هرچه سریعتر سران فتنه محاکمه شوند. 

نمازگزاران ساروی همچنین با در دست داشتن تمثال های امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر بر پشتیبانی و حراست از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کردند.

همچنین در راهپیمایی در محکومیت فتنه 25 بهمن بیانیه‌ای در چند بند قرائت شد که در آن با اشاره به شکوه و عظمت ملت ایران و خلق حماسه 22 بهمن سران فتنه عمله استکبار جهانی معرفی شده و مردم متدین خواستار محاکمه آنها و صدور حکم اعدام برای سران فتنه شدند.

به گزارش رسا، طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش آموزان مرکز استان نیز با صدور بیانیه‌ای با محکومیت حرکت اخیر فتنه‌گران خواستار دستگیری و محاکمه قانونی آنها شدند./950/پ202/ص
ارسال نظرات