۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۹۴۱۱
استاندار قم:

پیشگامان انقلاب در برابر جریان فتنه بابصیرت عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در دیدار هیات مدیره کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب گفت: پیشگامان انقلاب در برابر جریان فتنه بابصیرت و آگاهانه عمل کنند.
موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار هیات مدیره کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب در سخنانی اظهار داشت: شجره طیبه انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردانی شجاع، مومن و وفادار به آرمان‌های امام و انقلاب به بار نشسته است.

وی افزود: مجاهدان راه حق به رهبری امام خمینی(ره) و با تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های وصف‌ناپذیر رسالت بزرگی را به سرانجام رسانده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان پر از ظلم و تاریکی برپاساختند.

استاندار قم خاطر نشان کرد: زندانیان سیاسی و مسلمان پیش از انقلاب سهم بسزایی در غرس نهال انقلاب و رهایی مردم از ظلم و تباهی رژیم سفاک پهلوی بر عهده داشتند، از این رو برای حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف متعالی نظام نقش ارزنده‌تری ایفا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز مستکبران جهانی تلاش گسترده‌ای برای ضربه زدن به انقلاب و خدشه‌دار کردن جایگاه ولایت فقیه آغاز کرده‌اند تصریح کرد: با خواست و اراده الهی امروز نور انقلاب سراسر جهان اسلام را فراگرفته و مردم به تبعیت از آرمان‌های امام و انقلاب علیه حکام جور و مستبد کشورشان قیام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: پیش از پیروزی انقلاب مردم کشورمان تحت ظلم و تحقیر مزدوران فاسد قرار گرفته بودند، اما امروز انقلاب اسلامی برای جوانان این مرز و بوم عزت و آزادی و استقلال به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت و ضبط خاطرات و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و زندانیان سیاسی مسلمان پیش از انقلاب برای روشنگری افکار و آشناساختن جوانان و نوجوانان با نعمت انقلاب اسلامی بسیار اهمیت داشته و باید از سوی مسئولان امر با جدیت پیگیری شود.

استاندار قم همچنین تصریح کرد: کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته و از پیشگامان و متقدمین انقلاب بشمار می‌آیند، امروز باید با بصیرت و هوشیاری در برابر جریان فتنه که اصل انقلاب و نظام اسلامی را هدف گرفته است، موضع‌گیری نمایند.

وی تأکید کرد: فتنه پس از انتخابات به دنبال ریشه‌کنی ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب از کشورمان بوده و به هیچ عنوان در قالب دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی نمی‌گنجد و همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید در برابر آن ایستادگی نمایند. /901/د102/ع

ارسال نظرات