۰۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۹۳۰
مدیر حوزه علمیه اصفهان:

جمهوری اسلامی ایران باید در عرصه اقتصادی به الگوی کشورها تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه اصفهان، بر ضرورت پرهیز از صرف هزینه های گزاف برای تبیین شعار امسال تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جمهوری اسلامی به کشور الگو در عرصه های اقتصادی تبدیل شود.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد از اعضای مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به نامگذاری سال 1390 از سوی حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان آغازین سال جدید به خوبی این جوانب مختلف کار را روشن کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد اقتصادی نشان می دهد که اگر کشوری از نظر مادی جلو نباشد ، حرف های درست شان را هم گوش نمی دهند.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: برای انتقال فرهنگ به دیگر کشورها ما باید از نظر مادی و اقتصادی در رده بالایی باشیم به گونه ای که به بیگانگان نیازی نداشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر اینکه اسلام باید الگو باشد، تصریح کرد: تمام نیت و هدف رهبر فرزانه انقلاب این است که جمهوری اسلامی برای کشورهای مسلمان و غیر مسلمان الگو باشد.

وی افزود: با تکیه به اسلام و آموزه های مستدل و محکم دینی می توان به قله های بالا رسید و بر خلاف تبلیغات دشمنان باید نشان داد که دین با دنیا و آخرت انسان ها ارتباط دارد و تامین کننده سعادت دنیا و آخرت بشریت است.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: همه مسؤولان و مردم این سعی را باید داشته باشند که بتوانیم از این بُعد هم الگو برای کشورهای اسلامی و هم غیر اسلامی باشیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از تابلو نویسی در راستای شعار امسال، تصریح کرد: این فرمایش ایشان مطلب بسیاری درستی است، ما دنبال شعار نیستیم بلکه باید در عمل جهاد اقتصادی را نشان دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد ابراز داشت: تابلو نویسی در حد معقول و منطقی اشکالی ندارد، اما نباید بودجه های مردمی را در این راستا هدر داد، بلکه باید در عمل جهاد اقتصادی را نشان دهیم و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید دارند.

وی در پایان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) بسیار ساده، حکیمانه و زیبا مطالب را بیان کردند که همه می فهمند و ایشان ابعاد مختلف مساله را به بهترین شکل ممکن ترسیم کردند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات