۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۰۹۶
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

سقوط استکبار و تغییرات جهانی سرانجام خیزش های مردمی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری سرانجام خیزش های مردمی در منطقه را تغییرات جهانی و سقوط استکبار دانست و گفت: امروز مدعیان غربی در موضع افول قرار گرفته اند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: اکنون خیزش اسلام در جهان طنین انداز شده و این مسأله نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و آگاهی موجود در آن است.

وی، سرانجام این خیزش ها را تغییرات جهانی و سقوط استکبار دانست و اظهار داشت: استکبار سال های متمادی بر مردم جهان حکومت کرده و اکنون زمان افول آن فرا رسیده است که باید با اتحاد و همبستگی زمینه سقوط استکبار را فراهم سازیم.

خطیب جمعه بهشهر یادآور شد: انتقال آرمان ها و آموزه های ملت مسلمان ایران به ملت های آزاده و مسلمان جهان، رشد و تعالی اسلام در بر خواهد داشت که باید در این زمینه ضمن حفظ وحدت و انسجام بر این برادری تاکید کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، رمز پیروزی جهان اسلام را وحدت همه کشورهای اسلامی دانست و بیان داشت: مسلمانان باید جاه طلبی ها را کنار گذاشته و همچون ید واحده علیه استکبار و دشمنان اسلام قیام کنند.

وی اضافه کرد: دموکراسی و حقوق بشر اکنون در مسأله خاورمیانه و قضیه بحرین و غزه ضایع شده است و حقوق بشر تنها برای خودشان اهمیت دارد و نباید به آن دل خوش باشیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: دشمن به بهانه وجود نفت وارد کشورهای نفت خیز منطقه شد اما آگاهی مردم و الگو برداری از ایران مانع دستیابی کامل استکبار بر این ماده حیاتی شد و به نوعی آگاهی را برای مردم منطقه به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اضافه کرد: در قضیه 15 خرداد ایران اسلامی نیز مردم آگاه نبودند اما عده ای از آگاهان با ورود به صحنه و تحمل شکنجه های فراوان بعد از 25 سال با رهبری چهره خیرخواه انقلاب یعنی امام راحل توانستند بر استکبار و استعمار نائل آیند و با بیداری خود، بیزاری از دشمن را فراهم کنند.

وی گفت: اکنون ایران اسلامی در دنیا در اقتدار کامل به سر می برد و باید قدر این نعمت و انقلاب را بدانیم چرا که دشمن با آگاهی به ابهت ایران در جهان، اکنون از راه فرهنگی و محاصره و تحریم اقتصادی وارد شده و در این گذرگاه نباید مراقبت از فرزندان را در جنگ فرهنگی و نرم دشمن از یاد ببریم.

امام جمعه بهشهردر ادامه با اشاره به حفظ دینداری و سلامت اجتماعی اظهار داشت: زمان و مکان شناسی باید در رأس برنامه های ما باشد و نباید برای دیگران خود را در مسیر جهنم قرار دهیم بلکه باید با بستر سازی اجتماعی، شرایط بالندگی خود را بیش از پیش فراهم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تصریح کرد: باید با حفظ وحدت و تقوا در جامعه اسلامی، شرایط را به گونه ای تغییر دهیم که منفعت برای اسلام و انقلاب باشد./950/پ202/ص
ارسال نظرات