۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۷۸۵
آیت الله نوری همدانی:

بدبین کردن مردم به دین نقشه استکبار و دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، بدبین کردن مردم به دین مبین اسلام را از جمله ترفندهای دشمنان دانست و بر ضرورت هوشیاری آحاد مختلف جامعه در این خصوص تاکید کرد.
 آيت الله نوري همداني  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، ضرورت هوشیاری ملت های بپا خاسته را در مقابل توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی خواستار شد.

این مرجع تقلید در تحلیل خود از حمایت های همه جانبه استکبار و غرب از کشورهایی همچون عربستان، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی برای سلطه بر کشورهای منطقه از حکام دست نشانده حمایت می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا دوست ندارد این دست نشاندگان را از دست بدهد و به همین دلیل از آنها حمایت می کند، گفت: موج بیداری که جهان اسلام و کشورهای آفریقایی را فراگرفته با سرکوب و کشتار مردم متوقف نخواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین از مردم، ارزش های اسلامی و ولایت فقیه به عنوان مهم ترین ارکان نظام اسلامی یاد و با اشاره به نقش بی بدیل و برجسته مردم در پیروزی، حفظ و تدوام انقلاب اسلامی دولتمردان و مسؤولان را به خدمت بیشتر به مردم به ویژه محرومان تاکید کرد.

این مرجع تقلید بیان داشت: محرومان و مستضعفان در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس حضور چشمگیری داشته اند و مسؤولان باید بیشتر به آنها توجه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات دشمن علیه دین مبین اسلام، بدبین کردن مردم به این دین آسمانی را از جمله ترفندهای دشمنان ارزیابی و تصریح کرد: دشمن برای اینکه مردم را از دین دور کند تبلیغات زیادی انجام می دهد و ما باید در این راستا هوشیار و آگاه باشیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات